Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek

Citaat van: vvjoris op zondag 28 april 2013, 18:01:25
Citaat van: bananacreek op zaterdag 27 april 2013, 11:28:12
Marlboro @ P10 per stuk



Is tabak die je op de markt koopt in  :smiley-philippines: van degelijke kwaliteit?

Aangezien sigaretten naar  :eu: normen al goedkoop zijn (zelfs met sin tax) veronderstel ik dat losse tabak ook niet zo duur is?

Deze bladeren zijn @ P10 per stuk, kwaliteit weet ik niet want ik rook niet meer sedert 1992...................... :happy:

Kom ik er achter later dat ik zwaar ziek zou zijn ..of worden dan gelijk de grootste sigaren kopen en paffen maar tot het einde........... :jajaja: :jajaja: :happy: :happy: :happy:

bananacreek

Snak...ik vroeg aan de passagier....wil je brood met mieren, vliegen of kakkerlakken?



Die vitrage zat er vol mee en ik zei het zo luid dat de eigenaar me aan stond te gapen.............. :jajaja: :lachen: :lachen:

bananacreek


bananacreek


bananacreek

De Amerikaan John Bailey hier heeft weer in de police-cell mogen verblijven omdat hij een :smiley-philippines: in het gezicht spuugde....kan zijn foto even niet vinden......................

bananacreek

Citaat van: bananacreek op dinsdag 30 april 2013, 14:33:38
De Amerikaan John Bailey hier heeft weer in de police-cell mogen verblijven omdat hij een :smiley-philippines: in het gezicht spuugde....kan zijn foto even niet vinden......................

Ok, de mafkees met de hand voor zijn gezicht...............shabu addict..........dronkenlap..enz enz..


evethe

Ik ben niet hard ,Ik zeg gewoon alles wat een alleen maar denkt
Ik hou niet van schijnheilige mensen

bananacreek

Eindelijk, na drie weken is het toch gelukt................ :lachen: :lachen:




bananacreek

Zeer snel uit de grond gestampd en wordt waarschijnlijk het grootste benzinestation in Dumaguete zo te zien....






bananacreek

Een kilo waarvan de helft VET voor P400?................... :weetikniet: :weetikniet: