Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek

Sluitstuk.................... :applaus: :applaus: :jajaja: :jajaja:

Title: WIL DE ECHTE KLOOTZAK NU OPSTAAN?

MALATAPAY........gisteren dacht ik?





Vandaag moest ik weer even naar Mayabon en dan moet je langs Malatapay om in Zamboanguita downtown te komen

Op de heenweg geen probleem, maar op de terugweg: BINGO



wordt vervolgt............ :jajaja: :jajaja: :happy: :happy:

gosternokke

Citaat van: bananacreek op vrijdag 26 april 2013, 13:00:11
.


   Weer eens wat anders dan de gangbare smokkelwaar overal ter wereld, geen goud of diamanten die ze smokkelen, maar RIJST !!!!

   Only in the    :smiley-philippines:   ?

bananacreek

#10612
Daar stonden ze weer en ik liet de passagier afstappen en langs het check-point lopen om P1500 uit te sparen........ :weetikniet: :weetikniet:

Ok.......................... :jajaja: :jajaja: :jajaja: :lachen: :lachen:

"Good morning sir, may we see your drivers liscence and registration please?
Can you please step of your bike?
Where is your CR (certificate of Registration)?"

Mijn antwoord: " Sir, good morning, I never bring my CR because if this gets lost it will be very difficult to get a new one"

"Your bike is camouflage colour and that is not allowed"

"Sir please look at the registration where you can read: COLOR: CAMOUFLAGE"............. :jajaja: :jajaja:

"What are you using this bike for?"................ :denk: :denk:

"Sir, this is the Official FORUM-BIKE"................ :jajaja: :jajaja: :atyourservice: :atyourservice:

"Military forum?"

"No sir, civilian forum...because many forum members don't like my bike"

"Ok, but you are not wearing a helmet and I remember you from yesterday so you are a multi-lawbreaker so i have to give you a TOP ticket @ P1500........"

" But sir, yesterday they gave me a P50 citation ticket"................. :jajaja: :jajaja: :jajaja:

"That's why you have to learn the hard way"

Please sir pity me (en met gevouwe handen) Please forgive me this is the last time an if you see me again wearing no helmet on this bike you can shoot me between the eyes....please, please.........."

Hij riep de teamleader en vertelde hem dat de Kano please...please...please zei........zo de man zei:"Ok say please to the teamleader".......................en de Klootman vouwde zijn handen (stonden al een aantal mensen omheen en riep op luide toon: "PLEASE sir, only give me only a 50 peso ticket?"

Na enkele momenten......... :denk: :denk: :denk:...."Ok you are lucky today, but you have to go back to Zamboaguita to pay the fine in the municipality hall because the receipt will be your free-pass to Dumaguete city".

Toen zei de Klootzak in een allerlaatste poging: " Sir what about if I pay you now or you pay it for me?...then I will add another P150 for your snack?"................

Tot de uiterste verbazing van de Klootman zei de man: "Ok. deal"............... :thumb: :thumb: :happy: :happy:

Dus hand in de broekzak, geldbuidel eruit en P150 afgeven, geen enkel probleem dus toch weer 1350 peso gewonnen ........ :lachen: :lachen: :thumb: :thumb: :happy: :happy:

(niet in het bijzijn van de omstanders)

"Thank you sir"................... :happy: :happy:

Dus de volgende keer maar de helm aan het stuur hangen en opzetten als ik dat checkpoint weer zie........... :jajaja: :jajaja: :thumb: :thumb:

Waar gebeurd.............. :atyourservice: :atyourservice:


Ronny55

.Van zodra ik op de motto stap draag ik mijn helm , ook al is het voor 500 m . Niet omdat ik bang heb voor een boete, maar voor mijn eigen veiligheid, omdat ik mijn hoofd wil beschermen.
Voor de helm aan het stuur of aan de elleboog te hangen of niet regelmentair op het hoofd te hebben moeten ze je dubbel doen betalen.
Alles gaat, zelfs kiekens gaan en die hebben hun knieën vanachter .
Het komt er niet op aan WAT je kent maar WIE je kent.

Rich

Rich de Nederbelg.

Herbie

Citaat van: Ronny55 op vrijdag 26 april 2013, 14:57:09
.Van zodra ik op de motto stap draag ik mijn helm , ook al is het voor 500 m . Niet omdat ik bang heb voor een boete, maar voor mijn eigen veiligheid, omdat ik mijn hoofd wil beschermen.
Voor de helm aan het stuur of aan de elleboog te hangen of niet regelmentair op het hoofd te hebben moeten ze je dubbel doen betalen.


Dat vindt ik nu ook :jajaja:
Wanneer mensen banken beroven, gaan ze naar de gevangenis.
Wanneer banken mensen beroven, krijgen ze een bonus.

Kano

Daar waar de regenboog eindigt daar zal ik nooit komen totdat ik daar ooit zal zijn

Herbie

Wanneer mensen banken beroven, gaan ze naar de gevangenis.
Wanneer banken mensen beroven, krijgen ze een bonus.

Ronny55

De creek zijne kop is harder dan de helm mss , dan heeft een helm natuurlijk niet veel zin.  :lachen: :lachen:
Alles gaat, zelfs kiekens gaan en die hebben hun knieën vanachter .
Het komt er niet op aan WAT je kent maar WIE je kent.

bananacreek

Toch maar eieren voor de P1500 gekozen........." THE TEDDYBEAR EXPRESS" (Klootzakken zonder grenzen)... :lachen: :lachen: :lachen: