Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

Ronny55

Citaat van: gosternokke op zondag 21 april 2013, 08:21:25
Woonde ja   :jajaja:      ben al tijdje in  :nederlandsevlag: terug . Medische problemen. Meeste zijn opgelost nu. Op een lekkende hartklep na.
Oei das minder, beterschap zou ik zeggen.
ja , das uiteraard een goede reden om terug te keren. 2jaar geleden ook effe terug gemoeten voor vernauwingen in de kransslagader, kom geen trap meer op zonder pijn . 2 stens laten zetten , nu terug ok 90% zal ik zeggen, zware inspannigen zitten er nog niet echt in.
Alles gaat, zelfs kiekens gaan en die hebben hun knieƫn vanachter .
Het komt er niet op aan WAT je kent maar WIE je kent.

vvjoris

Citaat van: Ronny55 op zondag 21 april 2013, 09:04:57
Citaat van: gosternokke op zondag 21 april 2013, 08:21:25
Woonde ja   :jajaja:      ben al tijdje in  :nederlandsevlag: terug . Medische problemen. Meeste zijn opgelost nu. Op een lekkende hartklep na.
Oei das minder, beterschap zou ik zeggen.
ja , das uiteraard een goede reden om terug te keren. 2jaar geleden ook effe terug gemoeten voor vernauwingen in de kransslagader, kom geen trap meer op zonder pijn . 2 stens laten zetten , nu terug ok 90% zal ik zeggen, zware inspannigen zitten er nog niet echt in.


Ik heb een stent sinds 2008 .... geen enkel last meer van pijn in de borst ... behalve wanneer teveel gerookt ....
Ik blijf trouw aan mijn roots en principes, en pas me aan waar nodig of wenselijk, waar ik het vanuit mijn hart kan doen, en ik verwacht van anderen hetzelfde.

Kano

Wens je van harte beterschap Gosternokke en dat je maar gauw naar Palawan kunt terugkeren  :thumb:
Daar waar de regenboog eindigt daar zal ik nooit komen totdat ik daar ooit zal zijn

bananacreek

Citaat van: gosternokke op zondag 21 april 2013, 08:37:32



Ik lag vorige week nog 2 dagen in het ziekenhuis.    In ben net als een kasplantje,  als ik te veel doe gaat het mis.  Maar ja je wil ook niet de hele dag achter de geraniums blijven zitten.    helaas is het al gouw te veel wat ik doe, dus ging ik weer 2 keer  binnen een uur  gestrekt. 

Die apparaten achter u zien er mooi uit, zie je niet hier in het Holy Child of Silliman Medical center

bananacreek

Citaat van: bananacreek op zondag 21 april 2013, 13:41:24
Citaat van: gosternokke op zondag 21 april 2013, 08:37:32



Ik lag vorige week nog 2 dagen in het ziekenhuis.    In ben net als een kasplantje,  als ik te veel doe gaat het mis.  Maar ja je wil ook niet de hele dag achter de geraniums blijven zitten.    helaas is het al gouw te veel wat ik doe, dus ging ik weer 2 keer  binnen een uur  gestrekt. 

Die apparaten achter u zien er mooi uit, zie je niet hier in het Holy Child of Silliman Medical center

Beterschap toegewenst vanuit hier en vergeet niet dat we u nog nodig hebben om straks de Chinezen eruit te trappen?

(als ze nog gaan komen.......... :weetikniet: :weetikniet:)

bananacreek

Bezoekers uit NAGA city, Cebu i.v.m. de Palarong Pambansa (of zoiets)



bananacreek


bananacreek


klootzakken (voorheen Jens)

Gosternokke!!!! :ziek: van harte beterschap gewenst .

sorry kloot dat ik je mooie topic misbruik .

gr jens....
grote mond tegen de baas , je mag op dit forum geen eigen mening hebben . dan volgt een ban , haha . verrek maar met het forum.
Reactie van de Admin: Bovenstaande werd door dit lid geplaatst nadat hij op zijn taalgebruik aangesproken werd. Zulke leden kunnen we missen.

Pjottr

Citaat van: vvjoris op zondag 21 april 2013, 10:59:30
Citaat van: Ronny55 op zondag 21 april 2013, 09:04:57
Citaat van: gosternokke op zondag 21 april 2013, 08:21:25
Woonde ja   :jajaja:      ben al tijdje in  :nederlandsevlag: terug . Medische problemen. Meeste zijn opgelost nu. Op een lekkende hartklep na.
Oei das minder, beterschap zou ik zeggen.
ja , das uiteraard een goede reden om terug te keren. 2jaar geleden ook effe terug gemoeten voor vernauwingen in de kransslagader, kom geen trap meer op zonder pijn . 2 stens laten zetten , nu terug ok 90% zal ik zeggen, zware inspannigen zitten er nog niet echt in.


Ik heb een stent sinds 2008 .... geen enkel last meer van pijn in de borst ... behalve wanneer teveel gerookt ....
Citaat van: bananacreek op zondag 21 april 2013, 13:45:45
Citaat van: bananacreek op zondag 21 april 2013, 13:41:24
Citaat van: gosternokke op zondag 21 april 2013, 08:37:32



Ik lag vorige week nog 2 dagen in het ziekenhuis.    In ben net als een kasplantje,  als ik te veel doe gaat het mis.  Maar ja je wil ook niet de hele dag achter de geraniums blijven zitten.    helaas is het al gouw te veel wat ik doe, dus ging ik weer 2 keer  binnen een uur  gestrekt. 

Die apparaten achter u zien er mooi uit, zie je niet hier in het Holy Child of Silliman Medical center



Beterschap toegewenst vanuit hier en vergeet niet dat we u nog nodig hebben om straks de Chinezen eruit te trappen?

(als ze nog gaan komen.......... :weetikniet: :weetikniet:)
Nee die komen niet. Daar ben ik niet bang voor.

ook namens Pieter (Pjottr) van harte beterschap Kunnen ze de hartklep niet vervangen of dichten? Ik weet van een Pinoy dat hij het zelfde had en men het gaatje (zo dun als een naald ) gedicht hebben Zo'n miniscuul gaatje kan al heel wat problemen veroorzaken.
Beterschap en goed herstel gewenst
Gr
As `t net kin sa`t it moat, dan moat it mar sa`t it kin.