Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

Kano

Als ik die man van 83 was en ziek zou ik het huis met grond gelijk laten maken  :jajaja:
Daar waar de regenboog eindigt daar zal ik nooit komen totdat ik daar ooit zal zijn

bananacreek

Citaat van: Kano op vrijdag 19 april 2013, 14:35:34
Als ik die man van 83 was en ziek zou ik het huis met grond gelijk laten maken  :jajaja:

Hij beweerde dat hij alleen maar 50% in beslag nam.........maar normaal kan je dat niet zonder gevolgen doen dacht ik?

bananacreek

Citaat van: vvjoris op vrijdag 19 april 2013, 14:31:16
EK en OK zijn goed gek ... mocht ik een huisje hebben in de  :smiley-philippines: zo midden in 't groen ...dat is nog beter dan God in Frankrijk ...

Als die man al 83 is en ziek ...kon ze niet een beetje wachten?

Die anullment heeft ook jaren en jaren in de RTC gesleept...........ex woont in Canada

Naast het huis stond zo'n 2000 vierkante meter aan Germelina's geplant en waren al op een hoogte van zo'n 12 m in die buurt om zo te zien...........

Herbie

Citaat van: bananacreek op vrijdag 19 april 2013, 15:15:38
Citaat van: vvjoris op vrijdag 19 april 2013, 14:31:16
EK en OK zijn goed gek ... mocht ik een huisje hebben in de  :smiley-philippines: zo midden in 't groen ...dat is nog beter dan God in Frankrijk ...

Als die man al 83 is en ziek ...kon ze niet een beetje wachten?

Die anullment heeft ook jaren en jaren in de RTC gesleept...........ex woont in Canada

Naast het huis stond zo'n 2000 vierkante meter aan Germelina's geplant en waren al op een hoogte van zo'n 12 m in die buurt om zo te zien...........

Op die leeftijd. Zou toch mooi zijn bomen kappen en huis slopen, zo kan ze de boom in  :lachen:
Wanneer mensen banken beroven, gaan ze naar de gevangenis.
Wanneer banken mensen beroven, krijgen ze een bonus.

bananacreek


gosternokke

banacreek wil je zulke fotoos AUB niet meer plaatsen, ben blij dat sinds 1 week we weer boven de 10 graden zitten, ik wil onder geen beding meer aan de winter worden herrinnerd.     :lachen:

Ronny55

Citaat van: gosternokke op zaterdag 20 april 2013, 19:04:37
banacreek wil je zulke fotoos AUB niet meer plaatsen, ben blij dat sinds 1 week we weer boven de 10 graden zitten, ik wil onder geen beding meer aan de winter worden herrinnerd.     :lachen:
ho, dacht dat jij in de  :smiley-philippines: woonde, porta princessa  :weetikniet:
Alles gaat, zelfs kiekens gaan en die hebben hun knieƫn vanachter .
Het komt er niet op aan WAT je kent maar WIE je kent.

gosternokke

Woonde ja   :jajaja:      ben al tijdje in  :nederlandsevlag: terug . Medische problemen. Meeste zijn opgelost nu. Op een lekkende hartklep na.

gosternokke




Ik lag vorige week nog 2 dagen in het ziekenhuis.    In ben net als een kasplantje,  als ik te veel doe gaat het mis.  Maar ja je wil ook niet de hele dag achter de geraniums blijven zitten.    helaas is het al gouw te veel wat ik doe, dus ging ik weer 2 keer  binnen een uur  gestrekt.