Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek


Pjottr


Citaat
Haar broer probeerde mensen wijs te maken dat ze in Nederland zat na de dood van haar Nederlandse/Zuid-Afrikaanse echtgenoot.....we zien wel wat er uit gaat komen.................. :weetikniet: :weetikniet:............ :explotieren: :explotieren: :explotieren: :explotieren:

Maar Creek Ik vraag me dan af wat jouw ex zo boos maakt, dat ze na al die jaren nog steeds met je wil afrekenen. Ik weet het het is prive maar je brengt het ook op het forum dus ik ben zo vrij om er dan ook naar te vragen
Gr
As `t net kin sa`t it moat, dan moat it mar sa`t it kin.

bananacreek

Citaat van: Pjottr op maandag 15 april 2013, 15:00:14

Citaat
Haar broer probeerde mensen wijs te maken dat ze in Nederland zat na de dood van haar Nederlandse/Zuid-Afrikaanse echtgenoot.....we zien wel wat er uit gaat komen.................. :weetikniet: :weetikniet:............ :explotieren: :explotieren: :explotieren: :explotieren:

Maar Creek Ik vraag me dan af wat jouw ex zo boos maakt, dat ze na al die jaren nog steeds met je wil afrekenen. Ik weet het het is prive maar je brengt het ook op het forum dus ik ben zo vrij om er dan ook naar te vragen
Gr

Toen zij in 1996 de anullment begon heeft ze gewaarschuwd dat ik niet moest tegenspartelen want anders............ :ripba8: :ripba8: :ripba8:

Mij zoon stierf aan brain-cancer en haar tweede echtgenoot stierf aan diabetes related problems..........de Klootzak kreeg de schuld... :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp:

De anullment en separate case for dissolution of conjugal properties hebben in totaal (tot nu toe) 17 jaar geduurd en ik plak er nog graag 20 jaar tegenaan als ze nog steeds niet om de tafel wil gaan zitten en REDELIJK onderhandelen...........




bananacreek

Citaat van: bananacreek op maandag 15 april 2013, 15:19:28
Citaat van: Pjottr op maandag 15 april 2013, 15:00:14

Citaat
Haar broer probeerde mensen wijs te maken dat ze in Nederland zat na de dood van haar Nederlandse/Zuid-Afrikaanse echtgenoot.....we zien wel wat er uit gaat komen.................. :weetikniet: :weetikniet:............ :explotieren: :explotieren: :explotieren: :explotieren:

Maar Creek Ik vraag me dan af wat jouw ex zo boos maakt, dat ze na al die jaren nog steeds met je wil afrekenen. Ik weet het het is prive maar je brengt het ook op het forum dus ik ben zo vrij om er dan ook naar te vragen
Gr

Toen zij in 1996 de anullment begon heeft ze gewaarschuwd dat ik niet moest tegenspartelen want anders............ :ripba8: :ripba8: :ripba8:

Mij zoon stierf aan brain-cancer en haar tweede echtgenoot stierf aan diabetes related problems..........de Klootzak kreeg de schuld... :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp:

De anullment en separate case for dissolution of conjugal properties hebben in totaal (tot nu toe) 17 jaar geduurd en ik plak er nog graag 20 jaar tegenaan als ze nog steeds niet om de tafel wil gaan zitten en REDELIJK onderhandelen...........


HAAT MAAKT BLIND

Ronny55

Citaat van: bananacreek op maandag 15 april 2013, 15:19:28
De anullment en separate case for dissolution of conjugal properties hebben in totaal (tot nu toe) 17 jaar geduurd en ik plak er nog graag 20 jaar tegenaan als ze nog steeds niet om de tafel wil gaan zitten en REDELIJK onderhandelen...........
Dat is wat ik niet versta, dat die altijd hunne stijfkop willen doorzetten....heb dat ook 2 x meegemaakt(in  :belgiesmiley: )...hoop geld kwijt voor niks en nog eens niks.

In uw geval heeft ze dan meer kans weduwe te worden dan anulment te krijgen.
Alles gaat, zelfs kiekens gaan en die hebben hun knieën vanachter .
Het komt er niet op aan WAT je kent maar WIE je kent.

vvjoris

Citaat van: Ronny55 op maandag 15 april 2013, 15:35:35
Citaat van: bananacreek op maandag 15 april 2013, 15:19:28
De anullment en separate case for dissolution of conjugal properties hebben in totaal (tot nu toe) 17 jaar geduurd en ik plak er nog graag 20 jaar tegenaan als ze nog steeds niet om de tafel wil gaan zitten en REDELIJK onderhandelen...........
Dat is wat ik niet versta, dat die altijd hunne stijfkop willen doorzetten....heb dat ook 2 x meegemaakt(in  :belgiesmiley: )...hoop geld kwijt voor niks en nog eens niks.

In uw geval heeft ze dan meer kans weduwe te worden dan anulment te krijgen.

Ik snap daar geen bal van ... Ik heb met mijn ex  :belgiesmiley: vriendin geen enkel probleem, we zijn nu 15 jaar en 15 dagen uit mekaar (relatiekantelpunten bij mij altijd begin april  :lachen: :lachen: :lachen:) en sedert dag 1 van apart gaan wonen komen we beter overeen ...
Ik blijf trouw aan mijn roots en principes, en pas me aan waar nodig of wenselijk, waar ik het vanuit mijn hart kan doen, en ik verwacht van anderen hetzelfde.

bananacreek

Citaat van: vvjoris op maandag 15 april 2013, 15:49:42
Citaat van: Ronny55 op maandag 15 april 2013, 15:35:35
Citaat van: bananacreek op maandag 15 april 2013, 15:19:28
De anullment en separate case for dissolution of conjugal properties hebben in totaal (tot nu toe) 17 jaar geduurd en ik plak er nog graag 20 jaar tegenaan als ze nog steeds niet om de tafel wil gaan zitten en REDELIJK onderhandelen...........
Dat is wat ik niet versta, dat die altijd hunne stijfkop willen doorzetten....heb dat ook 2 x meegemaakt(in  :belgiesmiley: )...hoop geld kwijt voor niks en nog eens niks.

In uw geval heeft ze dan meer kans weduwe te worden dan anulment te krijgen.

Ik snap daar geen bal van ... Ik heb met mijn ex  :belgiesmiley: vriendin geen enkel probleem, we zijn nu 15 jaar en 15 dagen uit mekaar (relatiekantelpunten bij mij altijd begin april  :lachen: :lachen: :lachen:) en sedert dag 1 van apart gaan wonen komen we beter overeen ...

Anullment duurde 6 jaar en daarna de dissolution of conjugal properties tot kort geleden maar de zaak is gecompliceerd en kan nog uitgesmeerd worden waar mogelijk.

De rechtbank heeft beide huizen conjugal verklaard en omdat de anullment er al door was zijn we nu "CO-OWNERS" en die huizen moeten verkocht worden en dat gaat lang duren omdat ze één huis verhuurd en weigerd om mij de 50% te geven wat volgens de wet wel zou moeten gebeuren.......enz enz enz....

Ik heb een Amerikaanse vriend hier wiens  :smiley-philippines: vrouw van hem in de US gescheiden is maar hij woont met haar toestemming in haar huis en op haar land en als ze hem eruit zou willen hebben dan krijgt ze de kinderen tegen haar en daar kijkt ze wel voor uit....

Ronny55

Die wacht tot jij het loodje legt om alles onder de nagel in te trekken
Alles gaat, zelfs kiekens gaan en die hebben hun knieën vanachter .
Het komt er niet op aan WAT je kent maar WIE je kent.

bananacreek

Citaat van: Ronny55 op maandag 15 april 2013, 16:08:07
Die wacht tot jij het loodje legt om alles onder de nagel in te trekken

Wordt waarschijnlijk door haar georganiseerd niet al te lang van nu................ :ripba8: :ripba8: :ripba8:

Dan zullen jullie naar een andere Klootzak moeten uitkijken.......... :jajaja: :jajaja:

Ketelbinkie

Citaat van: bananacreek op maandag 15 april 2013, 13:01:26
Weer een gasoline station in Daro?....dat is dan de vierde op een paar honderd meter ......... :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp:

Er zijn er twee bij die misschien 6 klanten per dag krijgen?... :lachen: :lachen:




Per definitie is het goed voor de werkgelegenheid want om zo'n benzine/diesel station uit de grond te stampen in een tijdsbestek van zoveel maanden zijn meer dan een dozijn constructie werkers nodig. Of het daarna nog winstgevend is/wordt, who cares.