Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek

Citaat van: gosternokke op maandag 15 april 2013, 10:02:39
Voor wie ze nog niet kent die polycarbonaat platen hier een link   http://www.polycarbonaatplaten.net/      Zijn al paar jaar te koop ook in  :smiley-philippines:  , zijn dubbelwandig, maar net als de kunststof golfplaten niet beloopbaar.     Als een golfplatendak heb moet je wel die kunstofgofplaten nemen om goede aansluiting te krijgen, maar heb je net als ik nipa kun je zo doe polycarbonaatplaten gebruiken voor lichtdoorlaat.   Weet niet meer de exacte prijs, ieder geval meer dan 1000 pesos voor een plaat  van 122x244 centimeter.    Uit 1 zo een plaat heb ik 4 lichtdoorlaten gezaagd, platen zijn makkelijk te zagen, ook met een gewone handzaag met wat fijnere tanden.

Ja, die worden hier ook verkocht on de laatste paar jaren........

bananacreek

Weer een gasoline station in Daro?....dat is dan de vierde op een paar honderd meter ......... :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp:

Er zijn er twee bij die misschien 6 klanten per dag krijgen?... :lachen: :lachen:




bananacreek


bananacreek


bananacreek

Roberta en haar één week oude baby-boy........... :thumb: :thumb: :happy: :happy:



Het is al een echte Macho met een behoorlijke Knaap tussen zijn benen ................ :lachen: :thumb: :thumb:



Zeer nieuwsgierig en vriendelijk beest en niet bang als je wat naderbij komt, maar de moeder?... :weetikniet: :weetikniet:

bananacreek


bananacreek



Eentje per seconde en als de man verliest dan kost dat hem wel een paar pesos............. :jajaja: :lachen:


bananacreek

Mijn ex gaat deze maand uit Zuid-Afrika terugkomen en heeft al aan haar familie laten weten dat ze voor eens en altijd met me zal afrekenen................. :lachen: :jajaja: :jajaja:

Slag bij Waterloo gaat herhaald worden?............ :weetikniet: :weetikniet: :lachen:... :ripba8: :ripba8:



bananacreek

Citaat van: bananacreek op maandag 15 april 2013, 13:33:01
Mijn ex gaat deze maand uit Zuid-Afrika terugkomen en heeft al aan haar familie laten weten dat ze voor eens en altijd met me zal afrekenen................. :lachen: :jajaja: :jajaja:

Slag bij Waterloo gaat herhaald worden?............ :weetikniet: :weetikniet: :lachen:... :ripba8: :ripba8:




Haar broer probeerde mensen wijs te maken dat ze in Nederland zat na de dood van haar Nederlandse/Zuid-Afrikaanse echtgenoot.....we zien wel wat er uit gaat komen.................. :weetikniet: :weetikniet:............ :explotieren: :explotieren: :explotieren: :explotieren:

vvjoris

Ik blijf trouw aan mijn roots en principes, en pas me aan waar nodig of wenselijk, waar ik het vanuit mijn hart kan doen, en ik verwacht van anderen hetzelfde.