Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek

Hier kom je met de motor niet overheen en je moet dwars door het water en met slippers aan niet al te goed voor de zwakke tenen met al die grote boulders op de bodem van de rivier.... :negatief: :negatief:


vvjoris

Citaat van: a007esprit op zaterdag  6 april 2013, 21:20:08
Wie van de Dumaguete leden weet wat er met Roody van het bekende forum gebeurt is ??   :confused2: verdwenen  :weetikniet:
allerlei verhalen gaan de ronde  :weetikniet:

Met wat ik hier lees....zo zie je maar dat ook niet alle foreigners in de  :smiley-philippines: te vertrouwen zijn ....

Wat een type is dat dan ...proplemen met Filipinos, problemen met foreigers, beschuldigd van verkrachting....
Ik blijf trouw aan mijn roots en principes, en pas me aan waar nodig of wenselijk, waar ik het vanuit mijn hart kan doen, en ik verwacht van anderen hetzelfde.

bananacreek

Citaat van: vvjoris op zondag  7 april 2013, 13:38:20
Citaat van: a007esprit op zaterdag  6 april 2013, 21:20:08
Wie van de Dumaguete leden weet wat er met Roody van het bekende forum gebeurt is ??   :confused2: verdwenen  :weetikniet:
allerlei verhalen gaan de ronde  :weetikniet:

Met wat ik hier lees....zo zie je maar dat ook niet alle foreigners in de  :smiley-philippines: te vertrouwen zijn ....

Wat een type is dat dan ...proplemen met Filipinos, problemen met foreigers, beschuldigd van verkrachting....

Beschuldigd van verkrachting stond niet met het woord beschuldigd aangegeven en al zou dat een beschuldiging zijn van een derde partij dan moet dat eerst bewezen worden op de rechtbank.

Zelfs al is het een feite dan de man en ik elkaar niet mochten om wat voor redenen dan ook bezit ik natuurlijk niet het recht om die man op een openbaar forum te veroordelen.

Dus laat ik de vooroordelen voor wat ze waard zijn want misschien zijn er feiten waar ik niet van weet en waar ik in feite ook niet mee te maken wil hebben............is het waar dat ze hem van kant willen maken dan neem ik aan dat daar redenen voor zijn...........is het gewone "roddel" dan zien we hem wel weer als hij terug zou komen vanwaar hij dan ook is geweest.............als hij weg is........... :weetikniet: :weetikniet:

De "beschuldiging" van de waitress is nooit officieel bij de fiscals office naar voren gebracht.........wat uit haar mond kwam was dan ook voor haar rekening, maar zo heeft ze dat naar voren gebracht en zo heb ik het gehoord.

vvjoris

Akkoord Creek, onschuldig to de schuld bewezen is....maar als je veel indicatoren hebt, is de kans wel groot dat je met een 'bad person' te maken hebt...
Ik blijf trouw aan mijn roots en principes, en pas me aan waar nodig of wenselijk, waar ik het vanuit mijn hart kan doen, en ik verwacht van anderen hetzelfde.

bananacreek

Gisteren vertelde ik dat deze rijst na drie dagen "verplant" zou worden, maar ik was helemaal fout want het is na 15 dagen en het waarom is omdat de rijst meer ruimte nodig heeft om volledig uit te groeien en de planten worden dan in de tweede faze met grotere afstand van elkaar geplant en op meerdere lots................( geplan..t of d, ik weet het niet meer en ga slaapjes doen)


Ronny55

Met een t  geplant is voltooid deelwoord van planten.....met een d gepland voltooid deelwoord van plannen   :atyourservice:
Alles gaat, zelfs kiekens gaan en die hebben hun knieƫn vanachter .
Het komt er niet op aan WAT je kent maar WIE je kent.

Rich

Citaat van: Ronny55 op maandag  8 april 2013, 14:27:50
Met een t  geplant is voltooid deelwoord van planten.....met een d gepland voltooid deelwoord van plannen   :atyourservice:

juist  :thumb: Net als "congrats" met een t, en niet met een d   :biggrinn:
Rich de Nederbelg.

Ketelbinkie

Citaat van: callebaut op zondag  7 april 2013, 05:29:19
Citaat van: a007esprit op zaterdag  6 april 2013, 21:20:08
Wie van de Dumaguete leden weet wat er met Roody van het bekende forum gebeurt is ??   :confused2: verdwenen  :weetikniet:
allerlei verhalen gaan de ronde  :weetikniet:


Geruchten doen de ronde dat Rhoody zou teruggekeerd zijn naar Duitsland om zijn vader te gaan bezoeken , doch er is veel onduidelijkheid. Iedereen ligt er maar op los te gissen. Misschien dat onze plaatselijke reporter ( Bananacreek ) meer helderheid kan brengen.

Op het lokale Dumaguete info board is een topic geopend. Voor degene die het naadje van de kous willen, voor zover vermeld, dit is de link:
http://www.dumagueteinfo.com/board/general-chat/rhoody-11783.html

bananacreek

Sommige concrete-roads hier moeten na een paar jaar al vervangen worden............ :lachen: :lachen:




bananacreek