Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

boldy

ik moet er ook niks van hebben bleh

                                        dit was me gezicht wanneer ik een grote slok had genomen  :lachen:

het leven is net een lul keihard en veel te kort

bananacreek

#10351
Dit is mijn water-project van 1998 en deze bron boven in de bergen zou al generaties bestaan (en lopen)

Zeer goed drinkbaar (op mijn RVS maag)........ :jajaja: :jajaja:









Hier is ook de badkamer van de Carabows........... :thumb: :happy:

bananacreek

Citaat van: boldy op vrijdag  5 april 2013, 12:35:05
ik moet er ook niks van hebben bleh

                                        dit was me gezicht wanneer ik een grote slok had genomen  :lachen:



Ja, juist, uw gezicht spreekt boekdelen dus geen commentaar nodig en zo keek ik toen ook en vaak als je hier tuba drinkt of andere spirits zoals Tanduay, bier enz. dan drinkt iedereen uit hetzelfde glas en dan zijn sommigen zo dronken dat hun snot in het glas valt en dan bent jij de volgende die aan de beurt is.............SHOT PARE?..en dan moet je normaal het glas in één keer ledigen........ :lachen: :lachen: :lachen:

gosternokke

Citaat van: boldy op vrijdag  5 april 2013, 12:22:20
als er iets niet te zuipen is is het die troep wel. ik kreeg het gemixt met cola al bijna niet weg  :negatief:

Daar word toch ook azijn van gemaakt ?   Dus kun je nagaan wat je drinkt, ook niet mijn favoriet,  ik doe een glaasje  mee om de sfeer niet te verpesten ,meer ook niet.

Michaela

Citaat van: bananacreek op vrijdag  5 april 2013, 12:42:02
Tanduay, bier enz. dan drinkt iedereen uit hetzelfde glas en dan zijn sommigen zo dronken dat hun snot in het glas valt en dan bent jij de volgende die aan de beurt is.............SHOT PARE?..en dan moet je normaal het glas in één keer ledigen........ :lachen: :lachen: :lachen:


Dat vind mijn man ontzettend vies! Nooit was hij dus op verzoek ingegaan wanneer zo'n groep hem een glaasje aanbood.

bananacreek


boldy

het leven is net een lul keihard en veel te kort

bananacreek

Citaat van: gosternokke op vrijdag  5 april 2013, 12:44:47
Citaat van: boldy op vrijdag  5 april 2013, 12:22:20
als er iets niet te zuipen is is het die troep wel. ik kreeg het gemixt met cola al bijna niet weg  :negatief:

Daar word toch ook azijn van gemaakt ?   Dus kun je nagaan wat je drinkt, ook niet mijn favoriet,  ik doe een glaasje  mee om de sfeer niet te verpesten ,meer ook niet.

Juist TUBA-VINEGAR


boldy

samen uit 1 glas drinken zou ik tog ook niet doen,nee dank u mij niet gezien .

@ gosternokke  dat wist ik niet dat ze daar azijn van maakten . 1 ding weet ik wel ,ik moet dat spul niet meer hebben .
het leven is net een lul keihard en veel te kort

bananacreek