Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

Pjottr

Je bent dus een echte appelmoes eter. Hier heb ik het nog niet gezien.Jammer want een beetje gekoelde appelmoes is verrukkelijk.
As `t net kin sa`t it moat, dan moat it mar sa`t it kin.

bananacreek

Citaat van: Pjottr op donderdag 28 maart 2013, 15:10:50
Je bent dus een echte appelmoes eter. Hier heb ik het nog niet gezien.Jammer want een beetje gekoelde appelmoes is verrukkelijk.

Appelmoes (koud) met aardappelenpuree (warm)............. :happy: :happy: :happy: :happy: :thumb: :thumb:




bananacreek

Citaat van: xav op donderdag 28 maart 2013, 14:44:00
hier gebruiken ze een bosmaaier om iemands been zo te verminken dat ze het moeten amputeren... ook verkeersaggresie  :crazy:



Nee, dat heb ik hier nog niet gezien............ :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp:



vvjoris

Citaat van: bananacreek op donderdag 28 maart 2013, 15:08:00

Appelmoes kost in  :belgiesmiley: 85 eurocent, dus 44 pesos met de koers van vandaag. Lijkt me toch wel interessant om enkele kartonnetjes van 12 te importeren als er interesse voor is...

Wordt thuis bezorgd?............. :thumb: :happy:
[/quote]

Uiteraard, mits transportkost uiteraard ....

Pas op dit is gemeend! Een van de komende weken, maanden, wanneer precies weet ik niet maar ten laatste juni kom ik naar Cebu. Als er iemand wil bestellen, en 't is niet te ver kom ik het brengen. Moet het natuurlijk eerst balik bayan sturen, dus levering is sowiso pas in juni ....
Ik blijf trouw aan mijn roots en principes, en pas me aan waar nodig of wenselijk, waar ik het vanuit mijn hart kan doen, en ik verwacht van anderen hetzelfde.

vvjoris

Ik blijf trouw aan mijn roots en principes, en pas me aan waar nodig of wenselijk, waar ik het vanuit mijn hart kan doen, en ik verwacht van anderen hetzelfde.

bananacreek

Citaat van: vvjoris op donderdag 28 maart 2013, 16:46:16
Citaat van: bananacreek op donderdag 28 maart 2013, 15:08:00

Appelmoes kost in  :belgiesmiley: 85 eurocent, dus 44 pesos met de koers van vandaag. Lijkt me toch wel interessant om enkele kartonnetjes van 12 te importeren als er interesse voor is...

Wordt thuis bezorgd?............. :thumb: :happy:

Uiteraard, mits transportkost uiteraard ....

Pas op dit is gemeend! Een van de komende weken, maanden, wanneer precies weet ik niet maar ten laatste juni kom ik naar Cebu. Als er iemand wil bestellen, en 't is niet te ver kom ik het brengen. Moet het natuurlijk eerst balik bayan sturen, dus levering is sowiso pas in juni ....
[/quote]

Inderdaad ze kosten hier dan 135 pesos = â,¬ 2,60 (51.40 rate)

Vanuit Cebu makkelijk door te sturen via een lokaal transport bedrijf zoals Fast Cargo of een ander bedrijf nader te bepalen.

Maar als u dat per balikbayan moet sturen dan verliest u want dan kan u nooit meer van de prijs van 0,85 euro rekenen.

Als wij -(de eindklanten) (voor mij zou dat dus twee dozen zijn afhankelijk van het volume in een pot)- dan ook moeten betalen voor de balikbayan transport dan kom je snel op 135 pesos retail price neem ik aan?... :hoedjeaf: :hoedjeaf:






bananacreek


bananacreek


bananacreek

Pasen of gaan Pasen, hier worden overuren gemaakt.............. :jajaja: :jajaja: :lachen: :lachen: