Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek


Ketelbinkie

Citaat van: bananacreek op woensdag 27 maart 2013, 12:59:59
Citaat van: bananacreek op dinsdag 26 maart 2013, 13:17:29

Vanmorgen weer in stock en gelijk de hele zaak opgekocht en wat er morgen ook komt ..weer opkopen ..... :lachen: :lachen: :jajaja:



Toen Fortune Mart nog bestond een paar maanden geleden kon je dat voor P112 kopen en zo zie je maar hoeveel ze er  aan verdienen..........

Dus een dezer dagen zou ik kunnen verwachten dat je met een food stall, hete bliksem gaat verkopen ergens langs de boulevard. I will be your regular customer, mits je de prijs wel klantvriendelijk houdt  natuurlijk... :lachen:

vvjoris

Citaat van: Ketelbinkie op woensdag 27 maart 2013, 17:38:48
Citaat van: bananacreek op woensdag 27 maart 2013, 12:59:59
Citaat van: bananacreek op dinsdag 26 maart 2013, 13:17:29

Vanmorgen weer in stock en gelijk de hele zaak opgekocht en wat er morgen ook komt ..weer opkopen ..... :lachen: :lachen: :jajaja:



Toen Fortune Mart nog bestond een paar maanden geleden kon je dat voor P112 kopen en zo zie je maar hoeveel ze er  aan verdienen..........

Dus een dezer dagen zou ik kunnen verwachten dat je met een food stall, hete bliksem gaat verkopen ergens langs de boulevard. I will be your regular customer, mits je de prijs wel klantvriendelijk houdt  natuurlijk... :lachen:

Lijkt me wel interessant om van hier balik bayan naar  :smiley-philippines: te sturen .... ik meen toch dat het veel goedkoper is hier ... zal eens kijken vandaag en ik post de prijs die het in  :belgiesmiley: is...
Ik blijf trouw aan mijn roots en principes, en pas me aan waar nodig of wenselijk, waar ik het vanuit mijn hart kan doen, en ik verwacht van anderen hetzelfde.

bananacreek

#10223
Citaat van: Ketelbinkie op woensdag 27 maart 2013, 17:38:48
Citaat van: bananacreek op woensdag 27 maart 2013, 12:59:59
Citaat van: bananacreek op dinsdag 26 maart 2013, 13:17:29

Vanmorgen weer in stock en gelijk de hele zaak opgekocht en wat er morgen ook komt ..weer opkopen ..... :lachen: :lachen: :jajaja:



Toen Fortune Mart nog bestond een paar maanden geleden kon je dat voor P112 kopen en zo zie je maar hoeveel ze er  aan verdienen..........

Dus een dezer dagen zou ik kunnen verwachten dat je met een food stall, hete bliksem gaat verkopen ergens langs de boulevard. I will be your regular customer, mits je de prijs wel klantvriendelijk houdt  natuurlijk... :lachen:

Nee, dat zijn aanvullingen op mijn noodrantsoenen................... :jajaja: :jajaja:

bananacreek

Ben laat voor werk vandaag, naar de bergen geweest (en voorlopig niet meer terug) en daarna "The Hunt for the Red October" op tv bekeken en ik vind Sean Connery toch wel één van de allerbeste acteurs aller tijden dacht ik.............. :thumb: :thumb:





Ik heb toch wel veel van hem weg dacht ik................ :thumb: :thumb: :happy: :happy:


bananacreek

#10225
Citaat van: bananacreek op donderdag 28 maart 2013, 13:03:52
Citaat van: Ketelbinkie op woensdag 27 maart 2013, 17:38:48
Citaat van: bananacreek op woensdag 27 maart 2013, 12:59:59
Citaat van: bananacreek op dinsdag 26 maart 2013, 13:17:29

Vanmorgen weer in stock en gelijk de hele zaak opgekocht en wat er morgen ook komt ..weer opkopen ..... :lachen: :lachen: :jajaja:



Toen Fortune Mart nog bestond een paar maanden geleden kon je dat voor P112 kopen en zo zie je maar hoeveel ze er  aan verdienen..........

Dus een dezer dagen zou ik kunnen verwachten dat je met een food stall, hete bliksem gaat verkopen ergens langs de boulevard. I will be your regular customer, mits je de prijs wel klantvriendelijk houdt  natuurlijk... :lachen:

Nee, dat zijn aanvullingen op mijn noodrantsoenen................... :jajaja: :jajaja:

Ik kan me nog herinneren dat ik blikken appelmoes in Nederland kon kopen voor Æ'0,49 bij de Kijkgrijp (nu Dekamarkt)......... :thumb: :thumb: :happy: :happy:



Maar dit was peperduur............ :jajaja: :jajaja:


bananacreek

The  :smiley-philippines: Lone Ranger?......... :denk: :thumb: :thumb:




Paard heeft hij hier in het wit gespoten............... :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp: :thumb:


Is dat niet Tonto de Abu Sayaf naast hem.?.......... :weetikniet: :weetikniet:

bananacreek


bananacreek


bananacreek

Jeepney (omgebouwde Isuzu Elf)



Moet toch wel even gelast worden?