Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

Marinero

Citaat van: bananacreek op dinsdag 26 maart 2013, 13:33:05




Mooie las creek. In nederland moeten we lassers uit polen en spanje laten komen omdat men liever communiceert en managed. Als dat niet lukt liever een uitkering. Heb je zin om terug te komen?

Deep Throat

Citaat van: Marinero op dinsdag 26 maart 2013, 23:51:19
........In nederland moeten we lassers uit polen en spanje laten komen omdat men liever communiceert en managed. Als dat niet lukt liever een uitkering.
Het mooie handwerk wordt meestal (ten onrechte denk ik) lager betaald. Daarom krijg je dit soort toestanden.
Maar creek gaat nooit meer terug schat ik in.

bananacreek

#10212
Citaat van: gosternokke op dinsdag 26 maart 2013, 16:40:17
Zo een imperiaal is in  :nederlandsevlag:   zowat onbetaalbaar als het door een bedrijf word gemaakt.   Eeen beunhaas kan dan nog uitkomst bieden. kan ook niet anders met alle veiligheidsmaatregelen waar officiele bedrijven zich in  :nederlandsevlag: moeten houden.  Naar  :eu: normen overtreed je ALLE voorschriften Bananacreek   :biggrinn:


GEEN :  vlamdovende overall aan, geen  werkschoenen aan,  geen brandblusser standby, geen handschoenen aan, geen afzuiginstallatie  aanwezig, en zo kan ik nog wel even doorgaan.  

Mooie brandblusser stond naast de zuurstof/acetyleen flessen......... :thumb: :thumb:

Ik heb een vlamdovende huid................. :happy: :happy:

Autogeen lassen met handschoenen?...alleen als het hier gaat vriezen.......... :jajaja: :jajaja:

Afzuiginstalatie?........open afdak en aan drie kanten verse lucht toevoer............

Werkschoenen?...........

JE VIND MAAR ZEER WEINIG WERKPLAATSEN HIER MET:


bananacreek

Citaat van: Deep Throat op woensdag 27 maart 2013, 00:26:02
Citaat van: Marinero op dinsdag 26 maart 2013, 23:51:19
........In nederland moeten we lassers uit polen en spanje laten komen omdat men liever communiceert en managed. Als dat niet lukt liever een uitkering.
Het mooie handwerk wordt meestal (ten onrechte denk ik) lager betaald. Daarom krijg je dit soort toestanden.
Maar creek gaat nooit meer terug schat ik in.

Nee als het aan mij ligt blijf ik voor de rest van mijn leven in de vorstverlet............ :thumb: :thumb:

Ik zou nog een dag of tien terug willen om een foto-bezoek te maken, maar ik wacht op mijn geld van Spaarbeleg/Sprintplan en daar wacht ik al 13 jaar op en nu zou men weer een "kort geding" aangaan, maar dat duurt al bijna een jaar.........en men spreekt hier van een langzaam juridisch proces in da  :smiley-philippines:?.... :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp:




bananacreek

Citaat van: Marinero op dinsdag 26 maart 2013, 23:51:19
Citaat van: bananacreek op dinsdag 26 maart 2013, 13:33:05




Mooie las creek. In nederland moeten we lassers uit polen en spanje laten komen omdat men liever communiceert en managed. Als dat niet lukt liever een uitkering. Heb je zin om terug te komen?

Dank u maar vandaag toch weer problemen............zuurstof regulator lekte door een gescheurd diaphram en eerst dacht ik dat ik een complete nieuwe regulator moest kopen van P3600 (comet), maar toen bleek het dat ze de diaphrams los verkochten en dat scheelt me een hoop geld en nu werkt het weer uitstekend.
Dat oude diapram zat er al sedert 1988 in en dus toch nog lang mee gegaan........... :thumb: :thumb:
Tropisch klimaat vernietigt alles op den lange duur............. :jajaja: :jajaja: :negatief: :negatief:






bananacreek


bananacreek


bananacreek


bananacreek


bananacreek

Citaat van: bananacreek op dinsdag 26 maart 2013, 13:17:29
Toch vreemd, MOTT....... hier hebben ze er zat van............ :jajaja: :jajaja:



Maar dit verkopen ze niet, en waarschijnlijk omdat de  :smiley-philippines: daar niet van eten?.... :weetikniet: :weetikniet:



Goed nieuws:

Vanmorgen weer in stock en gelijk de hele zaak opgekocht en wat er morgen ook komt ..weer opkopen ..... :lachen: :lachen: :jajaja:



Toen Fortune Mart nog bestond een paar maanden geleden kon je dat voor P112 kopen en zo zie je maar hoeveel ze er  aan verdienen..........