Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek

Citaat van: gosternokke op zondag 24 maart 2013, 14:50:16
Das heel mooi dat je een alibi heb en die dag in Cebu zat   :biggrinn:    Wat er spookte toch even in mijn achterhoofd dat jij daar in ruil voor een zakje rijst, even een ander zakje was leeg wezen schudden     :lachen:    :lachen:

Nee, dat zou ik niet kunnen doen, iemand zwanger maken en laten zitten, wil je pompen, dan moet je ook de emmers met water dragen zo gezegd........... :jajaja: :jajaja:

Dat zei Prins Bernard vroeger een keer... :jajaja: :jajaja:



Toch wil ik wel eens een tafel en een bamboe bank voor ze kopen, maar dan blijft er echt niet veel ruimte in de kamer over, want daar slapen ze natuurlijk ook.......

bananacreek

Toch vreemd, MOTT....... hier hebben ze er zat van............ :jajaja: :jajaja:



Maar dit verkopen ze niet, en waarschijnlijk omdat de  :smiley-philippines: daar niet van eten?.... :weetikniet: :weetikniet:


bananacreek

Vervolg Imperial

Ik vraag me af wat je hier in Nederland/Belgie voor zou moeten betalen om te laten maken?...... :weetikniet: :weetikniet:



Op een gegeven moment geen Zuurstof en Acetyleen meer............. :negatief:

Ok, in de trailer geladen en klaar voor vertrek............. :jajaja: :jajaja:


bananacreek

Vervolg Imperial



Later bleek dat de draad van de acetyleen fles en de regulator niet dezelfde waren........... :negatief: :negatief: :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp:





Weer de trailer laden en terug.................. :negatief: :negatief: :negatief:

bananacreek

#10204
Na veel zoeken vonden ze een flas waarbij de regulator-moer er op paste................. :happy: :happy: :happy:

Wat een ellende allemaal.............



Prijzen vielen nog meer maar ik zou wel eens willen weten wat dat in  :nederlandsevlag: of  :belgiesmiley: zou kosten........... :weetikniet: :weetikniet:



bananacreek



Al een paar jaar niet meer autogeen gelast en viel me erg mee en ik bibberde niet meer als voorheen..........dat komt door dit forum?.........rustgevend?............ :weetikniet: :weetikniet:





bananacreek

Ok, vlam in de pan.................. :lachen: :jajaja:



Veiligheidsschoenen Kloot?



Gewoon nademhalen en niet de zaak inhouden want dan wordt je nog slechter............ :jajaja: :jajaja: :lachen:



Herbie

Wanneer mensen banken beroven, gaan ze naar de gevangenis.
Wanneer banken mensen beroven, krijgen ze een bonus.

gosternokke

Zo een imperiaal is in  :nederlandsevlag:   zowat onbetaalbaar als het door een bedrijf word gemaakt.   Eeen beunhaas kan dan nog uitkomst bieden. kan ook niet anders met alle veiligheidsmaatregelen waar officiele bedrijven zich in  :nederlandsevlag: moeten houden.  Naar  :eu: normen overtreed je ALLE voorschriften Bananacreek   :biggrinn:


GEEN :  vlamdovende overall aan, geen  werkschoenen aan,  geen brandblusser standby, geen handschoenen aan, geen afzuiginstallatie  aanwezig, en zo kan ik nog wel even doorgaan. 

wiking