Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek

Dat is mijn ex huishoudster uit 1999-2002 (in die buurt)

Totaal 5 kinderen en eentje staat niet op de foto....

.

bananacreek

Hier zit de zielepoot en doet net of hij iets interessant aan het lezen is met zijn zonnebril op........ :crazy: :crazy:




Hij heeft nog sokken ook en waarschijnlijk zat niemand in zijn buurt omdat deze sokken stonken?........ :denk: :denk:

Kano

Daar waar de regenboog eindigt daar zal ik nooit komen totdat ik daar ooit zal zijn

bananacreek

Nu toch een vraag:

Er wordt zoveel ophef gemaakt over de Spratley's en Sabah, maar zou Nederland Belgie niet terug kunnen eisen als 13de provincie?

Was Belgie in het verleden niet verkocht voor een appel en een ei?..... :weetikniet: :weetikniet:

Zal toch eens de geschiedenis moeten lezen...want het zou wel leuk zijn als Stella Artois Nederlands wordt..... :thumb: :thumb: :happy: :happy:






gosternokke

Citaat van: bananacreek op zondag 24 maart 2013, 12:10:28
Dat is mijn ex huishoudster uit 1999-2002 (in die buurt)

Totaal 5 kinderen en eentje staat niet op de foto....

.


Ook vreemd dat dat kind bij moeder op schoot een ander kleurtje heeft dan de rest van de kids     :weetikniet:    :biggrinn:

gosternokke

zou ik doen ja gechiedenis lezen, want   :belgiesmiley:  is nooit een provincie van  :nederlandsevlag: geweest.  In de geschiednis is het wel vaak 1 land geweest.

En ik heb het helemaal gehad met het weer hier.  net wakker, en ondanks dat het al 24 maart  is en ik verlang naar een lentezonnetje, was de verrassing voor vandaag dat er weer een flink pak sneeuw is gevallen vannacht  :negatief: het  zoveelste deze winter  :negatief:  Dan ook nog een snijdende oostenwind    :negatief:  Ik krijg even het idee in Siberie te zitten   :negatief:

bananacreek

Citaat van: gosternokke op zondag 24 maart 2013, 13:17:11
zou ik doen ja gechiedenis lezen, want   :belgiesmiley:  is nooit een provincie van  :nederlandsevlag: geweest.  In de geschiednis is het wel vaak 1 land geweest.

En ik heb het helemaal gehad met het weer hier.  net wakker, en ondanks dat het al 24 maart  is en ik verlang naar een lentezonnetje, was de verrassing voor vandaag dat er weer een flink pak sneeuw is gevallen vannacht  :negatief: het  zoveelste deze winter  :negatief:  Dan ook nog een snijdende oostenwind    :negatief:  Ik krijg even het idee in Siberie te zitten   :negatief:

Ok, dan laat ik de claim voor Belgie maar vallen.................. :lachen: :lachen:

Ik zag een clip op de Telegraaf met zeer veel ijs en windkracht 8 op de afsluitdijk................ :negatief: :negatief: :benweg:

31 graden nu in huis................ :happy: :happy: :thumb: :thumb:

Nog geen sneeuw verwacht op dit moment.................. :thumb: :thumb: :happy: :happy:

bananacreek

Citaat van: gosternokke op zondag 24 maart 2013, 13:10:50
Citaat van: bananacreek op zondag 24 maart 2013, 12:10:28
Dat is mijn ex huishoudster uit 1999-2002 (in die buurt)

Totaal 5 kinderen en eentje staat niet op de foto....

.


Ook vreemd dat dat kind bij moeder op schoot een ander kleurtje heeft dan de rest van de kids     :weetikniet:    :biggrinn:

Ja, inderdaad, dat valt me nu ook op, goed gezien en twee van de kinderen zijn van haar eigen eerste graads neef....maar hier wordt daar niet al te veel hoela om gemaakt......voor een paar varkens en een paar zakken rijst wordt de zaak meestal onderling geregeld...... :lachen: :lachen: :jajaja: :jajaja:

Hoe meer kinderen hoe meer vreugde....(geen kinderbijslag)........... :neeneenee: :neeneenee:



bananacreek



Nee, ik heb groene ogen dacht ik en deze heeft bruine ogen................ :jajaja: :jajaja: :jajaja: :happy: :happy:

Maar...........nee ik heb het niet gedaan......ik was in Cebu city op die dag............. :thumb: :thumb: :happy: :happy:

gosternokke

Das heel mooi dat je een alibi heb en die dag in Cebu zat   :biggrinn:    Wat er spookte toch even in mijn achterhoofd dat jij daar in ruil voor een zakje rijst, even een ander zakje was leeg wezen schudden     :lachen:    :lachen: