Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek

Citaat van: koy op vrijdag 22 maart 2013, 18:14:29
Je filmische kwaliteiten gaan er duidelijk op vooruit, nu veel stabieler van in een auto als uit de hand in je eerste clip.

Keep it up  :applaus:

Koy

Vergeet niet dat als wanneer je een clip maakt met één hand achter op een  Habal habal dit zeer moeilijk is want je rijd niet op een normale weg maar over grote stenen................. :hoedjeaf: :benweg:



bananacreek


vvjoris

http://guavatel.asia/company-info/about-us/

Zouden wel kwaliteit moeten garanderen, want goedkoop is het wel niet...

Het is wel lovenswaardig dat ze internet brengen in remote areas, en lijkt me ook niet zo geschikt voor stedelijk gebied, stel je voor om de drie huizen zo'n mast...
Ik blijf trouw aan mijn roots en principes, en pas me aan waar nodig of wenselijk, waar ik het vanuit mijn hart kan doen, en ik verwacht van anderen hetzelfde.

Deep Throat

Citaat van: Rich op zaterdag 23 maart 2013, 15:52:18
Citaat van: bananacreek op zaterdag 23 maart 2013, 15:41:45
Citaatdie zijn zeker niet slecht... je kan er zelfs kopen van callebaut... maar het is geen echte chocolade... wij gebruiken zelf ook van die compound, die prijs is idd wel wat hoog... de onze kost zo'n 330 peso per kilo aankoop...

Dus het forumlid Callebout importeert ook chocolade naar de  :smiley-philippines: ?



Ja, Callebaut chocolade is sinds vele jaren te verkrijgen in de Filippijnen. In 1985 heb ik enkele chocoladefabrieken bezocht in de Filippijnen i.v.m de opzet van een zaak en om te weten hoe die kwaliteit is, maar ik hield het snel voor bekeken want die rommel was niet te eten.

Toen al kon je Callebaut chocolade verkrijgen via Puratos (bakkerijgrondstoffen) Ik heb lange tijd contacten gehad met Puratos zowel in België als in Manila.
Het antwoord is nee. Bij mijn weten importeert forumlid Callebaut geen chocolade.

bananacreek

Citaat van: vvjoris op zaterdag 23 maart 2013, 17:37:52
http://guavatel.asia/company-info/about-us/

Zouden wel kwaliteit moeten garanderen, want goedkoop is het wel niet...

Het is wel lovenswaardig dat ze internet brengen in remote areas, en lijkt me ook niet zo geschikt voor stedelijk gebied, stel je voor om de drie huizen zo'n mast...

Het is wel zo hier (gebeurd) dat als wanneer de internet-provider in het geheel niet de beloofde speeds kan leveren dat je dat als breach of contract kan beschouwen............ :jajaja: :jajaja:


bananacreek


bananacreek


bananacreek

.



So what is your next move Rod?........."EXPLORE MINDANAO and do some birdwatching".............. :thumb: :thumb: :happy: :happy:

bananacreek


bananacreek

#10179
Dubbeldeksbed....(aan de ketting)....... :thumb: :thumb: