Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek


bananacreek


bananacreek

#10142
Deze inernet-antennae staat naast de Pal-Ew highschool en dat is toch zeer ver weg in de bergen van Tanjay en GUAVATEL is de provider en die zit tegenover de SSS in Bacagay, Dumaguete city

Ik moet hier toch meer over weten.
Sommige studenten vertelden mij dat de signal sterkte nogal te wensen overliet.............. :weetikniet: :weetikniet:


bananacreek

Drie video clips volgen maar een ERNSTIGE WAARSCHUWING................ :jajaja:

Weer vergeten om mijn duim op de microfoon te houden dus een hoop windgeraas dus svp geluid op NUL zetten....... :jajaja: :jajaja:



Alleen de clips in de dienstwagen kunnen goed beluisterd worden met de rustgevende achtergrond muziek van de car-stereo... :thumb: :happy:

bananacreek

Even geduld A.U.B...................... :jajaja: :jajaja:

[yt=640,505]8UrzV3g5cZs [/yt]

bananacreek

De eerste clip:

[yt=640,505]IAgyg9y0R2Q [/yt]

Misschien zegt men: Herhalingen....... :lachen: :lachen:

Toch niet want de luchtdruk was toen anders............. :jajaja: :jajaja: :happy: :happy:

xav

Citaat van: bananacreek op vrijdag 22 maart 2013, 12:20:46
Chocolade of GEEN CHOCOLADE?............... :negatief: :negatief:

Het winkelmeisje in Lee Plaza noemt het DARK COMPOUND.....ja, dat kan ik lezen............... :lachen: :lachen:



geen chocolade... er zit geen cacaoboter in, enkel maar plantaardige vetten... sommige kunnen wel goed smaken hoor... wel oppassen met die suikervrije, er zit maltitol in en daar kun, als je er teveel van eet, wel eens een lopend toiletbezoek van krijgen (lees diaree)

bananacreek

Citaat van: xav op vrijdag 22 maart 2013, 13:58:43
Citaat van: bananacreek op vrijdag 22 maart 2013, 12:20:46
Chocolade of GEEN CHOCOLADE?............... :negatief: :negatief:

Het winkelmeisje in Lee Plaza noemt het DARK COMPOUND.....ja, dat kan ik lezen............... :lachen: :lachen:



geen chocolade... er zit geen cacaoboter in, enkel maar plantaardige vetten... sommige kunnen wel goed smaken hoor... wel oppassen met die suikervrije, er zit maltitol in en daar kun, als je er teveel van eet, wel eens een lopend toiletbezoek van krijgen (lees diaree)

Ok, dank u voor het advies en ik ga het zeker niet kopen............. :neeneenee: :neeneenee: :neeneenee: :hoedjeaf: :hoedjeaf:

bananacreek

Tweede clip en de derde morgen.............. :hoedjeaf:

[yt=640,505]5hZ4JENqCgw [/yt]

koy

Je filmische kwaliteiten gaan er duidelijk op vooruit, nu veel stabieler van in een auto als uit de hand in je eerste clip.

Keep it up  :applaus:

Koy
leven en laten leven...