Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek

Citaat van: callebaut op donderdag 21 maart 2013, 14:23:21
Misschien was ze druk bezig de was aan het doen .....  :lachen:

                     


Nee, die werd al in 2006 ontslagen omdat ze het stof niet kon zien op de vloer vanwege de maat borsten....... :jajaja: :jajaja: :denk:

gosternokke

Citaat van: Kano op donderdag 21 maart 2013, 13:47:32
Aan dit model deurhendel heb ik een hekel. Je hebt er weinig grip op vooral met wat vochtige handen. Verder zit er aan een kant een knopje, dat gemakkelijk ingedrukt wordt als je de deur helemaal tot de muur opendoet en dan heb je een probleem want dan is de deur op slot. Gelukkig is er vaak voldoende ruimte tussen deur en sponning om met een dun mes het palletje dat naast de schoot zit terug te schuiven.

  Dit soort sloten is pure rommel, pinoys hebben dit soort ook meestal op hun buitendeur zitten.  Zeer inbrekervriendelijk.   Ik heb ze zelf op binnendeuren zitten, en ook al is de naad tussen kozijn en deur nog zo klein dat  je er niet met een mesje tussen kan , dan gewoon een colafles  opensnijden, met dat dunne fexibele plastic kom je er altijd wel tussen de deur en sponning.

gosternokke

Citaat van: bananacreek op donderdag 21 maart 2013, 14:43:11
Citaat van: callebaut op donderdag 21 maart 2013, 14:23:21
Misschien was ze druk bezig de was aan het doen .....  :lachen:

                     


Nee, die werd al in 2006 ontslagen omdat ze het stof niet kon zien op de vloer vanwege de maat borsten....... :jajaja: :jajaja: :denk:


   Moet denk ik binnenkort toch ook maar  een huishoudster of wasvrouw gaan  overwegen.   :lachen:

Ketelbinkie

#10133
Citaat van: gosternokke op donderdag 21 maart 2013, 14:51:46
Citaat van: bananacreek op donderdag 21 maart 2013, 14:43:11
Citaat van: callebaut op donderdag 21 maart 2013, 14:23:21
Misschien was ze druk bezig de was aan het doen .....  :lachen:

                     


Nee, die werd al in 2006 ontslagen omdat ze het stof niet kon zien op de vloer vanwege de maat borsten....... :jajaja: :jajaja: :denk:


  Moet denk ik binnenkort toch ook maar  een huishoudster of wasvrouw gaan  overwegen.   :lachen:

Ze mag dan misschien geen stof op de vloer kunnen zien, who cares, daar kan je dan een ander yaya voor inhuren, lijkt me dat haar kwaliteiten duidelijk niet tot uiting komen bij het wasbord. Maar misschien zie ik dat helemaal verkeerd :happy:.

Kano

Ik stel mijn wasboard volledig gratis ter beschikking    :lachen:

Daar waar de regenboog eindigt daar zal ik nooit komen totdat ik daar ooit zal zijn

Ronny55

Alles gaat, zelfs kiekens gaan en die hebben hun knieƫn vanachter .
Het komt er niet op aan WAT je kent maar WIE je kent.

bananacreek


bananacreek


bananacreek

Chocolade of GEEN CHOCOLADE?............... :negatief: :negatief:

Het winkelmeisje in Lee Plaza noemt het DARK COMPOUND.....ja, dat kan ik lezen............... :lachen: :lachen:


bananacreek