Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

Amice

Juist ja, met vinegarsausje erbij, best lekker.  :thumb:

Maar of dat dezelfde eieren zijn durf ik niet te zeggen, de kwek kwek lijkt m.i. groter
Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent

bananacreek

Citaat van: Amice op woensdag 20 maart 2013, 23:05:48
Juist ja, met vinegarsausje erbij, best lekker.  :thumb:

Maar of dat dezelfde eieren zijn durf ik niet te zeggen, de kwek kwek lijkt m.i. groter

Sommigen gebruiken quail egges, sommigen gebruiken kippen eggs........

http://egg-recipes.wonderhowto.com/how-to/make-filipino-kwek-kwek-boiled-chicken-eggs-295382/


bananacreek

Dat hadden ze vooruit op hun slippers kunnen aanvoelen en nu huilen ze betreffende human rights abuses enz enz.......... :lachen: :lachen:



Dit is oorlog......en geen teaparty met de burgemeester van Leiden........... :jajaja: :jajaja:





bananacreek


bananacreek

Citaat van: bananacreek op donderdag 21 maart 2013, 12:39:15
Citaat van: Amice op woensdag 20 maart 2013, 23:05:48
Juist ja, met vinegarsausje erbij, best lekker.  :thumb:

Maar of dat dezelfde eieren zijn durf ik niet te zeggen, de kwek kwek lijkt m.i. groter

Sommigen gebruiken quail egges, sommigen gebruiken kippen eggs........

http://egg-recipes.wonderhowto.com/how-to/make-filipino-kwek-kwek-boiled-chicken-eggs-295382/



Giant Kwek-Kwek met Krokodillen eieren?............. :happy: :weetikniet: :weetikniet:



Oops..........net op tijd voordat hij een Kwek-Kwek onderdeel zou worden............ :thumb: :thumb: :happy: :happy:


bananacreek

#10125
Sedert een paar maanden weer voor het eerst in het donker met de moter gereden tjdens het spitsuur en wat een ellende met die grote lichten en anderen totaal zonder verlichting.................. :negatief: :negatief: :negatief: :ripba8:




Kwam even in me op................. :lachen: :lachen: :negatief:

Ik herinner me nog zeer goed toen ik het eerste house & lot voor mijn geliefde ex en mijzelf kocht van een  :smiley-philippines: en toen we verhuisden (woonde toen vijf jaar in een hotel en een ziekenhuis (en de chief doctor zei: "This is not a hotel my friend") ............. :lachen: :lachen:........bleek dat de  :smiley-philippines: alle sloten uit de deuren had verwijderd en meegenomen................ :negatief: :negatief: :negatief:

Wat een tijd.......wat een Klootzak....(ik)........... :denk: :denk:



http://www.ehow.com/how_6958775_open-bedroom-door-lock.html

Kano

Aan dit model deurhendel heb ik een hekel. Je hebt er weinig grip op vooral met wat vochtige handen. Verder zit er aan een kant een knopje, dat gemakkelijk ingedrukt wordt als je de deur helemaal tot de muur opendoet en dan heb je een probleem want dan is de deur op slot. Gelukkig is er vaak voldoende ruimte tussen deur en sponning om met een dun mes het palletje dat naast de schoot zit terug te schuiven.
Daar waar de regenboog eindigt daar zal ik nooit komen totdat ik daar ooit zal zijn

bananacreek

#10127
Citaat van: Kano op donderdag 21 maart 2013, 13:47:32
Aan dit model deurhendel heb ik een hekel. Je hebt er weinig grip op vooral met wat vochtige handen. Verder zit er aan een kant een knopje, dat gemakkelijk ingedrukt wordt als je de deur helemaal tot de muur opendoet en dan heb je een probleem want dan is de deur op slot. Gelukkig is er vaak voldoende ruimte tussen deur en sponning om met een dun mes het palletje dat naast de schoot zit terug te schuiven.

Dat is correct, en achter de huisdeur en wc deur heb ik een "doorstop" gemonteerd zodat het slot niet tegen de muur kan komen.

Een aantal jaren geleden zat er een naakte huishoudster in de badkamer en die zat toen opgesloten omdat er wat aan de hand was met het slot want als je de goedkopere uitvoering gebruikt dan kan dat wel eens vast komen te zitten en toen kon ik de deur ook van buiten niet met de sleutel openen en toen heb ik maar een schroevendraaier en een hamer door het raam doorgegeven (met de ogen dicht natuurlijk) en aan haar uitgelegd hoe de schanier-pinnen eruit te tikken zodat de hele deur kon worden weggenomen uit de schanieren (maar ze had al een handoek "aangetrokken" toen ze naar buiten kwam).( gelukkig waren dat "losse" pinnen .......... :thumb: :happy:)

De betere sloten (van dit soort) zijn toch wel tegen de P700+ zoals de YALE



Tijdelijke uitzendkrachten via de ontwikkelingshulp in opleiding in het jaar 2009


bananacreek

Ok, het gevaar voor morgen is verdwenen zo te zien................ :thumb: :happy: :happy:




callebaut

Misschien was ze druk bezig de was aan het doen .....  :lachen: