Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek

Miss Piggy zag het niet meer zitten na een paar minuten.............. :lachen: :lachen:






Maar geen getreur hier is de nicht van Miss Piggy...................... :thumb: :thumb: :happy: :happy:


bananacreek

#10111
Hier de clips en aan Hr. Boomerang: Dank u voor de gastvrijheid en de quailballen en waarempel........ toen ik thuis kwam vond ik er nog 4 stuks in mijn kontzak.............en hoe die daar zijn gekomen?....(grapje)...... :weetikniet: :weetikniet:.. :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp:

[yt=640,505]_YxKiviM_Mc [/yt]


bananacreek

Will Tura kwam ook even langs..................... :thumb: :thumb:




Nog even geduld svp want Will Tura zit op het toilet.............. :jajaja: :jajaja: :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp:

[yt=640,505]p2DwvsRWW8E [/yt]

bananacreek

Ok, hij is gekomen............ :applaus: :applaus: :thumb: :thumb:

[yt=640,505]U5c8VC7KDSo[/yt]

bananacreek

#10114
Het geheime wapen van Boomerang: Quail eggs en gehakt........... :happy: :happy: :happy:

De Eggs


De Quail


De Gehakt

bananacreek


bananacreek


Ketelbinkie

Citaat van: bananacreek op woensdag 20 maart 2013, 12:32:21
Op de Highway in Valencia en veel te duur volgens een aantal mensen @ P14 million...... :weetikniet:



Ben benieuwd of het over 14 jaar al verkocht is. Zo staan er links en rechts nog een aantal van dit soort real estate te koop voor overeenkomstige prijzen. Maar ach, als de eigenaar niet dringend om het geld is verlegen, kan het een kwestie van een zeer lange adem worden. Een huis overigens wat met name in de tropen te lang onbewoond is, wordt er echter meestal niet beter op.

Ketelbinkie

Citaat van: bananacreek op woensdag 20 maart 2013, 13:55:44
Het geheime wapen van Boomerang: Quail eggs en gehakt........... :happy: :happy: :happy:

De Eggs



Hypermarket verkoopt ze 24 stuks voor 55 peso. Ja, zijn best lekker die kleine eitjes, mijn vriendin is er dol op, zelf eet ik ze ook af en toe.

Kano

Daar waar de regenboog eindigt daar zal ik nooit komen totdat ik daar ooit zal zijn