Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

Baliw-katok

Ook verzoeknummertjes in de disco ?

Dan graag mijn favoriete keeskopband  :thumb:

[yt=640,505]PYxp6OIEZlk[/yt]

:thumb: :thumb: :thumb:

bananacreek

Ok, u wordt op uw wensen bediend en ga dat ook spelen en het is nu aan het downloaden........ :thumb: :atyourservice:

Leuk nummer........... :thumb: :thumb:



Goed nieuws: de beerprice is daar nog hetzelfde @ Red Host = P58, San Miguel Light = P54................

Op vele andere plaatsen 5 pesos omhoog, maar ik denk dat je hier al zoveel betaalde dat we (management) die 5 pesos maar slikken in  plaats van klanten te verleizen.............. :jajaja: :jajaja: :denk: :weetikniet:
                                                           

bananacreek

Sluitingstijd met een bonustrack............ :jajaja: :atyourservice:

[yt=640,505]U2DBcbZc3ck [/yt]

Dat waren de jaren '60 toen ik nogal veel in Den Haag kwam op de Antheunis straat 47 kwam waar mijn vriendin woonde (een Indo meisje en zeer mooi), maar toen was ik al een "volwassen domme Klootzak" want ik was te verlegen.... :lachen: :lachen: :crazy: :crazy: :crazy:


Ronny55

Citaat van: bananacreek op woensdag 13 maart 2013, 17:13:17
Sluitingstijd met een bonustrack............ :jajaja: :atyourservice:

[yt=640,505]U2DBcbZc3ck [/yt]

Dat waren de jaren '60 toen ik nogal veel in Den Haag kwam op de Antheunis straat 47 kwam waar mijn vriendin woonde (een Indo meisje en zeer mooi), maar toen was ik al een "volwassen domme Klootzak" want ik was te verlegen.... :lachen: :lachen: :crazy: :crazy: :crazy:


Mariska Veres , Eind jaren '60 begin '70 was het voor mij het meisje van mijn dromen. Buiten mijn bereik uiteraard,  maar was er "smoorverliefd" op. :lachen:
Jaar of tien terug heb ik nog eens gezien in eindhoven....Haar leren pakje paste van geen kanten meer.....Ze was een "beetje" in de breedte uitgelopen.
2006 is ze overleden dacht ik.
Alles gaat, zelfs kiekens gaan en die hebben hun knieƫn vanachter .
Het komt er niet op aan WAT je kent maar WIE je kent.

klootzakken (voorheen Jens)

grote mond tegen de baas , je mag op dit forum geen eigen mening hebben . dan volgt een ban , haha . verrek maar met het forum.
Reactie van de Admin: Bovenstaande werd door dit lid geplaatst nadat hij op zijn taalgebruik aangesproken werd. Zulke leden kunnen we missen.

bananacreek



10" Wilson Floor Polisher in A1 condition (bijna nooit gebruikt) @ P :weetikniet: :weetikniet:





Forumleden krijgen 5% korting............ :thumb: :thumb:

bananacreek

Eigenaar is Ken's Trading -Golden Rule Hardware, en ik vind die dingen wat gevaarlijk op de Highway?
Of ben ik verkeerd?
Ik heb er nog nooit op gereden..............




bananacreek


bananacreek

BATA of Van HAREN schoenen?.......... :weetikniet: :weetikniet:







Als ik tot Paus uitgeroepen zou worden dan zou ik deze uitrusing kiezen........... :thumb: :happy:

DE MAN:

Paus Willem Andreas Alexander da Klootzak.......


ZIJN SCHOENEN:



ZIJN MIJTER, CEPTER en MANTEL:



ZIJN BIER:




bananacreek

.

Ze zijn dit toch even vergeten in de nieuwe Pauselijken wardrobe?................ :weetikniet: :weetikniet: