Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

Pjottr

As `t net kin sa`t it moat, dan moat it mar sa`t it kin.

bananacreek

Feest voor de Klootzak met een dubbele icecream.......... :happy: :happy: :happy:

Daar zit ongelofelijk veel suiker in............... :lachen: :lachen:


vvjoris

Citaat van: bananacreek op dinsdag 12 maart 2013, 14:03:28
Werkt dit echt @P650?.............. :weetikniet: :weetikniet:





Dat bestaat hier ook ... al zouden ze beter op de bus vermelden 'temporarly' ipv 'permanently' ....
Ik blijf trouw aan mijn roots en principes, en pas me aan waar nodig of wenselijk, waar ik het vanuit mijn hart kan doen, en ik verwacht van anderen hetzelfde.

bananacreek

Citaat van: Pjottr op dinsdag 12 maart 2013, 14:07:54
Citaat van: bananacreek op dinsdag 12 maart 2013, 14:00:34
.

Een soort Bramen?......... :weetikniet: :weetikniet:




http://bpi.da.gov.ph/news_20130103_luckyfood.php

Doe maar frambozen althans ze lijken er op

Ja, dank u en ik kon niet op de naam komen dus nam ik maar bramen maar die zijn een andere kleur neem ik aan...

Bramen, plukte ik als jonge Klootzak vaak in de waterleidingduinen tussen Wijk aan Zee en Heemskerk....en daar maakte mijn moeder dan bramenjam van en dat was heerlijk als het later begon te gisten........ :thumb: :thumb: :happy: :happy:





bananacreek

Citaat van: vvjoris op dinsdag 12 maart 2013, 14:12:24
Citaat van: bananacreek op dinsdag 12 maart 2013, 14:03:28
Werkt dit echt @P650?.............. :weetikniet: :weetikniet:





Dat bestaat hier ook ... al zouden ze beter op de bus vermelden 'temporarly' ipv 'permanently' ....

Staat op EFFECTIVE UP TO 6 MONTHS..............

Pjottr

Citaat van: bananacreek op dinsdag 12 maart 2013, 13:41:05
Citaat van: bananacreek op dinsdag 12 maart 2013, 12:36:49
Nu moet ik straks even stoppen want de man komt met het "koffiesnoer" om te kijken of er werkelijk verschil in gebruik van electriciteit is............ :weetikniet: :weetikniet:






Dit is dus een verlengsnoer waarom heen koffie is getaped, en ik ben benieuwd of de wonderen de wereld nog niet uit zijn................. :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp: :lachen: :lachen:

Dit is het testsnoer... :jajaja: :jajaja:


Maar mijn meter heeft geen rode markering op de schijf ... :negatief: :negatief:



Maar ik heb nog een oude reserve meter in de garage ergens liggen en daar zit wel een rode markering op de schijf en die dus maar opzetten morgen en dan gaan we het weer proberen.
De man zei: "Ja, de schijf draait langzamer", maar ik zei dat het geen giswerk mag zijn want daar trap ik niet in..........


Ga je de electicitiets meter calibreren? Dat doen ze hier ook Aleco, althans medewerkers willen dat wel even regelen voor je tegen betaling van een vergoeding. Deze gaat in eigen zak
Alles aanzetten dus op max capaciteit laten draaien en dan de meter calibreren zodat het verbruik drastisch lager wordt ook bij gebruik van al je appliances.
Iemand hier had een maandelijkse rekening van 7000 peso en betaalt nu nog geen 1000.

De mederwerkers van Aleco zijn niet echt corrupt hier hoor.
As `t net kin sa`t it moat, dan moat it mar sa`t it kin.

Kano

Die "spray and seal"lspuitbus zou ik niet gebruiken. Het is troep wat je in je banden spuit en kan je dure velgen aantasten, het lek is moeilijker te vinden bij de definitieve reparatie en  het levert onbalans op in het desbetreffende wiel dus je moet in alle gevallen de band eraf laten halen en laten schoonmaken en repareren.
Daar waar de regenboog eindigt daar zal ik nooit komen totdat ik daar ooit zal zijn

bananacreek


bananacreek

Citaat van: Kano op dinsdag 12 maart 2013, 14:56:03
Die "spray and seal"lspuitbus zou ik niet gebruiken. Het is troep wat je in je banden spuit en kan je dure velgen aantasten, het lek is moeilijker te vinden bij de definitieve reparatie en  het levert onbalans op in het desbetreffende wiel dus je moet in alle gevallen de band eraf laten halen en laten schoonmaken en repareren.

DANK U VOOR HET ADVIES............ :hoedjeaf: :hoedjeaf:

bananacreek

Citaat van: Pjottr op dinsdag 12 maart 2013, 14:16:31
Citaat van: bananacreek op dinsdag 12 maart 2013, 13:41:05
Citaat van: bananacreek op dinsdag 12 maart 2013, 12:36:49
Nu moet ik straks even stoppen want de man komt met het "koffiesnoer" om te kijken of er werkelijk verschil in gebruik van electriciteit is............ :weetikniet: :weetikniet:






Dit is dus een verlengsnoer waarom heen koffie is getaped, en ik ben benieuwd of de wonderen de wereld nog niet uit zijn................. :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp: :lachen: :lachen:

Dit is het testsnoer... :jajaja: :jajaja:


Maar mijn meter heeft geen rode markering op de schijf ... :negatief: :negatief:



Maar ik heb nog een oude reserve meter in de garage ergens liggen en daar zit wel een rode markering op de schijf en die dus maar opzetten morgen en dan gaan we het weer proberen.
De man zei: "Ja, de schijf draait langzamer", maar ik zei dat het geen giswerk mag zijn want daar trap ik niet in..........


Ga je de electicitiets meter calibreren? Dat doen ze hier ook Aleco, althans medewerkers willen dat wel even regelen voor je tegen betaling van een vergoeding. Deze gaat in eigen zak
Alles aanzetten dus op max capaciteit laten draaien en dan de meter calibreren zodat het verbruik drastisch lager wordt ook bij gebruik van al je appliances.
Iemand hier had een maandelijkse rekening van 7000 peso en betaalt nu nog geen 1000.

De mederwerkers van Aleco zijn niet echt corrupt hier hoor.

Nee, dat doe ik niet en ik weet niet eens of ze dat hier doen want er zit een seal op die meters........