Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek

Een Amerikaanse neger op een rolstoel en ik denk dat je hier gemakkelijker een Caretaker kan vinden als in nederland en Belgie................


bananacreek

Citaat van: bananacreek op dinsdag 12 maart 2013, 12:36:49
Nu moet ik straks even stoppen want de man komt met het "koffiesnoer" om te kijken of er werkelijk verschil in gebruik van electriciteit is............ :weetikniet: :weetikniet:






Dit is dus een verlengsnoer waarom heen koffie is getaped, en ik ben benieuwd of de wonderen de wereld nog niet uit zijn................. :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp: :lachen: :lachen:

Dit is het testsnoer... :jajaja: :jajaja:


Maar mijn meter heeft geen rode markering op de schijf ... :negatief: :negatief:



Maar ik heb nog een oude reserve meter in de garage ergens liggen en daar zit wel een rode markering op de schijf en die dus maar opzetten morgen en dan gaan we het weer proberen.
De man zei: "Ja, de schijf draait langzamer", maar ik zei dat het geen giswerk mag zijn want daar trap ik niet in..........

bananacreek

Deze was vorige week @P600........ :jajaja: :jajaja:



Deze was @P350................ :lachen: :lachen:


bananacreek

Schofterig want dat zijn beschermde diersoorten neem ik aan?



.


bananacreek

Pajero Jeep uit Japan en gaat worden geimporteerd door KENS TRADING en gaat op een prijs van P650T komen met automatische versnelling..............



Een ander en het is de Toyota zoals eerder op dit topic geplaatst.... :neeneenee: :neeneenee:



Tot nu toe was dit de enigste in Dumaguete

bananacreek


bananacreek


bananacreek


bananacreek

#9988

bananacreek