Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

toyoke


Rich

Ik denk dat onze kloot in een hoekje zit te  :janken: van ontroering van al die reacties  :lachen:
Rich de Nederbelg.

Michaela

dat denk ik ook want hij is helemaal verdwenen  :denk:...moet al een paar dagen zijn verslagen missen.

Herbie

Wanneer mensen banken beroven, gaan ze naar de gevangenis.
Wanneer banken mensen beroven, krijgen ze een bonus.

Baliw-katok

Citaat van: Herbie op dinsdag 12 maart 2013, 10:57:56
Hij moest ergens in de bergen zijn :shhh:

Met een kratje SM Light en een jeep vol huishoudsters ??  :biggrinn:

Rich

Rich de Nederbelg.

Kano

Daar waar de regenboog eindigt daar zal ik nooit komen totdat ik daar ooit zal zijn

bananacreek

Terug van weggeweest................. :denk: :denk:

Nee, ik moest "werken" gisteravond........... :jajaja: :jajaja:

Ok, om het even kort te houden:

Mijn Hartelijken dank aan iedereen voor de reacties op dit topic zowel gisteren als natuurlijk ook in het verleden want zonder de andere leden en gasten was het natuurlijk niet mogelijk geweest, zo dus de eer komt niet aan mij maar aan de lezers, wie het dan ook mogen zijn............... :thankyoufw5: :thankyoufw5:

Vandaag na wat gewone dagelijkse rommel toch ook een leuke topper en daarover wat later iets meer..... :jajaja: :jajaja:

De psychiaters hebben een paar maanden geleden gezegd: " Dat Forum uit het Koninkrijk Belgie, daar moet je gewoon even mee doorgaan want het is jouw therapie, en hoewel je geestelijk ongeneeselijk ziek bent kan dat forum toch wat verlichting geven in je bovenkamers" (zes stuks met turbodrive..zonder thermostaat).......... :happy: :happy: :happy:

bananacreek

Nu moet ik straks even stoppen want de man komt met het "koffiesnoer" om te kijken of er werkelijk verschil in gebruik van electriciteit is............ :weetikniet: :weetikniet:






Dit is dus een verlengsnoer waarom heen koffie is getaped, en ik ben benieuwd of de wonderen de wereld nog niet uit zijn................. :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp: :lachen: :lachen:

bananacreek

Zou wel leuk zijn als SWAT TEAM.............. :thumb: :thumb:



"Ok, stand in line: HARDWARE INSPECTION"................ :jajaja: :jajaja:

"Vitamin counting afterwards"......................... :atyourservice: :atyourservice: