Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

boldy

ze zijn in de aanbieding zie ik ,ik zou er meteen een tray vsan kopen zo lekker goedkoop dat ze zijn.
het leven is net een lul keihard en veel te kort

Amice

Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent

Kano

Maar ze komen wel helemaal uit Wenen Zwitserland  :biggrinn:  Behelp me maar met Kassel "hungarian saucage" 10 stuks voor P 290
Daar waar de regenboog eindigt daar zal ik nooit komen totdat ik daar ooit zal zijn

bananacreek

Citaat van: Kano op zondag 10 maart 2013, 13:30:13
Maar ze komen wel helemaal uit Wenen Zwitserland  :biggrinn:  Behelp me maar met Kassel "hungarian saucage" 10 stuks voor P 290

AOW saucage................... :denk: :denk:


Kano

Daar waar de regenboog eindigt daar zal ik nooit komen totdat ik daar ooit zal zijn

bananacreek

Citaat van: Kano op zondag 10 maart 2013, 13:53:13
Komen die uit Eindhoven??

Fake Phillips................ :lachen: :lachen:

Komen alleen 25Watts uitvoering............. :jajaja: :jajaja: :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp:



Proudly made in da Philippines



Baliw-katok

Citaat van: bananacreek op zondag 10 maart 2013, 14:06:23
Citaat van: Kano op zondag 10 maart 2013, 13:53:13
Komen die uit Eindhoven??

Fake Phillips................ :lachen: :lachen:

Komen alleen 25Watts uitvoering............. :jajaja: :jajaja: :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp:



Proudly made in da Philippines




Ja, dat zag ik meteen aan de grootte .... vergelijk maar met die Wiener Würsten ... eh excuseer ... zoals Kano vermeldde gaat het hier nog maar om Würstchen ... het kleinere Europese formaat  :lachen:

yepyep

Citaat van: bananacreek op zondag 10 maart 2013, 09:12:21
.

Ik begrijp de achterliggende gedachte hiervan niet; zijn er zoveel ex werknemers die nog in naam van het bedrijf zaken doen/frauderen/oplichten?

bananacreek

Citaat van: yepyep op zondag 10 maart 2013, 14:17:34
Citaat van: bananacreek op zondag 10 maart 2013, 09:12:21
.

Ik begrijp de achterliggende gedachte hiervan niet; zijn er zoveel ex werknemers die nog in naam van het bedrijf zaken doen/frauderen/oplichten?

Hier wel en zulk een announcement zie je hier regelmatig in de lokale krant staan....

Luke

Citaat van: yepyep op zondag 10 maart 2013, 14:17:34
Citaat van: bananacreek op zondag 10 maart 2013, 09:12:21
.

Ik begrijp de achterliggende gedachte hiervan niet; zijn er zoveel ex werknemers die nog in naam van het bedrijf zaken doen/frauderen/oplichten?

Denk dat het gewoon een juridisch middel is om zich veilig the stellen van eventuele geduppeerden.
In elke krant vind je deze aankondigingen bijna dagelijks.