Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek


bananacreek


bananacreek

Ontmoette toevalig medelid Callebout in bacong die Barracuda's aan het kopen was ...ongeveer een meter lang en deze moest toch wel een keer naar de tandarts for Profilax............... :jajaja: :jajaja:





Ja zal maar wat gaan slenteren in zee en een school Barracuda's valt je aan................ :ripba8: :ripba8: :ripba8:

bananacreek

Veiligheids gordels?

Ik hoorde gisteren van iemand hier dat de LTO nu controleert op de Highway voor safety-belts

Maar de passengers in een Jeepney en Easy-ride ...............dat hoeft niet........ :lachen: :lachen: :negatief: :negatief:


bananacreek


Cosyns Guy

Citaat van: bananacreek op zaterdag  9 maart 2013, 12:13:16
Veiligheids gordels?

Ik hoorde gisteren van iemand hier dat de LTO nu controleert op de Highway voor safety-belts

Maar de passengers in een Jeepney en Easy-ride ...............dat hoeft niet........ :lachen: :lachen: :negatief: :negatief:


Tja,bussen in Europa hebben ook geen veiligheidsgordels voor de reizigers Creek.

bananacreek

Citaat van: Cosyns Guy op zaterdag  9 maart 2013, 13:30:07
Citaat van: bananacreek op zaterdag  9 maart 2013, 12:13:16
Veiligheids gordels?

Ik hoorde gisteren van iemand hier dat de LTO nu controleert op de Highway voor safety-belts

Maar de passengers in een Jeepney en Easy-ride ...............dat hoeft niet........ :lachen: :lachen: :negatief: :negatief:


Tja,bussen in Europa hebben ook geen veiligheidsgordels voor de reizigers Creek.

Correct maar een Jeepney is geen bus en als een jeepney een ongeluk krijgt dan vleigen de passagiers er van alle kanten uit............ :jajaja: :lachen:


Cosyns Guy

Citaat van: bananacreek op zaterdag  9 maart 2013, 13:42:53
Citaat van: Cosyns Guy op zaterdag  9 maart 2013, 13:30:07
Citaat van: bananacreek op zaterdag  9 maart 2013, 12:13:16
Veiligheids gordels?

Ik hoorde gisteren van iemand hier dat de LTO nu controleert op de Highway voor safety-belts

Maar de passengers in een Jeepney en Easy-ride ...............dat hoeft niet........ :lachen: :lachen: :negatief: :negatief:


Tja,bussen in Europa hebben ook geen veiligheidsgordels voor de reizigers Creek.

Correct maar een Jeepney is geen bus en als een jeepney een ongeluk krijgt dan vleigen de passagiers er van alle kanten uit............ :jajaja: :lachen:


Hm...is misschien haarklieverij van mij maar een jeepny is een soort van bus technisch gezien,kleiner maar in mijn opzicht nog steeds een bus,op de  :smiley-philippines: wijze dan.

Herbie

Citaat van: bananacreek op zaterdag  9 maart 2013, 12:10:59
Ontmoette toevalig medelid Callebout in bacong die Barracuda's aan het kopen was ...ongeveer een meter lang en deze moest toch wel een keer naar de tandarts for Profilax............... :jajaja: :jajaja:





Ja zal maar wat gaan slenteren in zee en een school Barracuda's valt je aan................ :ripba8: :ripba8: :ripba8:

Dat is zeker geen barracuda :neeneenee: En barracuda's vallen bijna nooit aan in school. Alleen zijn ze veel gevaarlijker.

http://nl.wikipedia.org/wiki/Grote_barracuda

Wanneer mensen banken beroven, gaan ze naar de gevangenis.
Wanneer banken mensen beroven, krijgen ze een bonus.

Cosyns Guy

Citaat van: Herbie op zaterdag  9 maart 2013, 14:20:10
Citaat van: bananacreek op zaterdag  9 maart 2013, 12:10:59
Ontmoette toevalig medelid Callebout in bacong die Barracuda's aan het kopen was ...ongeveer een meter lang en deze moest toch wel een keer naar de tandarts for Profilax............... :jajaja: :jajaja:





Ja zal maar wat gaan slenteren in zee en een school Barracuda's valt je aan................ :ripba8: :ripba8: :ripba8:

Dat is zeker geen barracuda :neeneenee: En barracuda's vallen bijna nooit aan in school. Alleen zijn ze veel gevaarlijker.

http://nl.wikipedia.org/wiki/Grote_barracuda


Volgens mijn vrouw is dat een Needle Fish,naaldvis in mooi nederlands,in visaya Balo. Een buur van haar die visser was is ooit aangevallen door twee van die vissen,die wel tamelijk groot waren en de ongelukkige heeft het niet overleefd.Die vissen kunnen zelfs een aantal meter door de lucht "vliegen" .