Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek

Citaat van: bananacreek op dinsdag  5 maart 2013, 14:03:11
Citaat van: Kano op dinsdag  5 maart 2013, 09:21:26
Creek, dat blauwe apparaat van P 585, is dat een ultraviolette tl met een rooster op stroom ervoor?

Of het echt UV is weet ik niet maar een ander vertelde mij dat die lampen speciaal zijn gemaakt om insecten aan te trekken.



Ik tel hier nu ongeveer 20 terroristen doden (drywood terroristen)............. :thumb: :thumb: :happy: :ripba8: :ripba8: :ripba8: :ripba8:



Inderdaad staat wel UV op de doos...........


xav

Citaat van: Herbie op dinsdag  5 maart 2013, 14:52:30
Ja dat klopt maar xav had het waarschijnlijk over het geen dat ik schreef voor die muggen vanger zelf te maken of niet  :weetikniet: xav

ik had het idd over de geur die van de gist zal komen eens de gisting begonnen is...

Kano

Bedankt Creek. Kan mij herinneren in "Marokko" ook zoiets te hebben gehad, rond  met slechts 1 verticale buis. Had echter weinig effect.
Daar waar de regenboog eindigt daar zal ik nooit komen totdat ik daar ooit zal zijn

Ronny55

Citaat van: Kano op woensdag  6 maart 2013, 00:14:44
Bedankt Creek. Kan mij herinneren in "Marokko" ook zoiets te hebben gehad, rond  met slechts 1 verticale buis. Had echter weinig effect.
Heb hier ook zo'n ding hangen .....'s nachts met alle lichten uit ...Dan heb ik 's morgen toch een portie bbq.
Idd met de lichten aan niet veel effect.
Sommige nachten werd ik "opgegeeten" door de muggen. Nu met dat ding veeeel minder. Dat blauw licht is wel irriterend in het begin, maar na verloop van tijd merk je het niet meer .
Alles gaat, zelfs kiekens gaan en die hebben hun knieƫn vanachter .
Het komt er niet op aan WAT je kent maar WIE je kent.

bananacreek

Citaat van: Kano op woensdag  6 maart 2013, 00:14:44
Bedankt Creek. Kan mij herinneren in "Marokko" ook zoiets te hebben gehad, rond  met slechts 1 verticale buis. Had echter weinig effect.

Ik neem hierbij aan dat u geen drywood-termites in Marokko had?

Deze is na een dag al kapot en het is niet de starter, maar zit misschien in de ballast........... :negatief: :negatief:



Morgen even flink klagen.............. :explotieren: :explotieren: :explotieren: :moord: :moord: :moord:

bananacreek




Nu hoorde ik vandaag van een  :smiley-philippines: dat ze in Bacolod nog BENZ-2 helmen verkopen, maar die kwamen WELmet een DTI certificate............ :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp:


bananacreek


bananacreek

Dat gaat niet lang duren ...maar er ligt al een nieuwe mast naast (staal) en waarschijnlijk zondag weer de hele dag brownout?... :weetikniet: :weetikniet:


bananacreek

Insular Hotel @ Silliman Ave en hier heb ik drie jaar "gewoond" in de jaren '80......... :crazy: :crazy:


bananacreek