Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

Kano

Daar waar de regenboog eindigt daar zal ik nooit komen totdat ik daar ooit zal zijn

bananacreek


bananacreek

Citaat van: Kano op zondag 24 februari 2013, 13:49:04
De laatste week is de benzineprijs iets omhoog gegaan. Hier wat historische cijfers

http://www.alternat1ve.com/philippine-gas-prices.php

Ik had een gesprek met een monteur gisteren en hij beweerde dat de nieuwe producten zolas SEA OIL, STAR OIL enz rotzooi verkopen waardoor je vaak problemen kunt krijgen met de motor.

Hij beweert dat het beter is om bij PETRON, SHELL en CALTEX te kopen wat betreft minder onreinigheden in de brandstof........... :weetikniet: :weetikniet:

bananacreek

Citaat van: Ketelbinkie op zondag 24 februari 2013, 05:20:27
Nog even terugkomend op het wondermiddel waarmee je het stroomverbruik in gunstige zin kan beïnvloeden.
In de video is sprake van herbal coffee, terwijl het elders thee wordt genoemd. Betreft dat een en hetzelfde product of slaat dat op 2 verschillende producten.
Bij het lezen van, mijn logische reactie met gbv (gezonde boeren verstand) zei, dat kan niet. Als dit massaal wordt toegepast, is Noreco binnen de korst mogelijke tijd failliet. Immers de stroom afname van de centrale blijft hetzelfde maar het verbruik bij de consumer daalt drastisch, dat nog even terzijde.
De uitleg <op de juiste manier aangebracht> is interessant. Met andere woorden, zou het niet werken, kan de verkoper altijd zeggen, ja maar, dan is het niet op de juiste manier aangebracht.
Dan zit ik me af te vragen of het voor alle apparaten geldt en dus ook voor de airco. In het laatste geval wordt het wel heel erg interessant.
Werkt dat enkel op analoge of ook bij digitale meters?
Ben dus nieuwsgierig naar het vervolg van een test en resultaat ter domicilie van bunker Bananacreek.

CitaatWerkt dat enkel op analoge of ook bij digitale meters? 

Het is bij Analog meters alleen makkelijker om de snelheid van de "schijf" te bekijken en natuurlijk "zou" het bij digital meters ook werken.............. :jajaja: :jajaja:, maar we wachten even af......

bananacreek


Herbie

Wanneer mensen banken beroven, gaan ze naar de gevangenis.
Wanneer banken mensen beroven, krijgen ze een bonus.

bananacreek

Citaat van: pierrevanwies op zondag 24 februari 2013, 14:42:12
Citaat van: bananacreek op zondag 24 februari 2013, 13:36:24
Hieronder op de tweede foto is de opvolger van de Mitsubishi jeep zoals de mijne met een 4DR5-4DR6 motor....en is meer een kopie van een Hummvee?

Eigenaar is een  :smiley-philippines: businesman





Van internet uit japan


is een "toyota high mobility vehicle"  is de militaire versie van de" toyota megacruiser" en de militaire uitvoering
noemt men  Koukidousha   :jajaja:

Ohhh...dan zit ik fout want er was ook een Mitsubishi opvolger van de Jeep.....even verder kijken...Dank u voor de correction....... :hoedjeaf: :hoedjeaf:

bananacreek

Citaat van: bananacreek op zondag 24 februari 2013, 14:53:23
Citaat van: pierrevanwies op zondag 24 februari 2013, 14:42:12
Citaat van: bananacreek op zondag 24 februari 2013, 13:36:24
Hieronder op de tweede foto is de opvolger van de Mitsubishi jeep zoals de mijne met een 4DR5-4DR6 motor....en is meer een kopie van een Hummvee?

Eigenaar is een  :smiley-philippines: businesman





Van internet uit japan


is een "toyota high mobility vehicle"  is de militaire versie van de" toyota megacruiser" en de militaire uitvoering
noemt men  Koukidousha   :jajaja:

Ohhh...dan zit ik fout want er was ook een Mitsubishi opvolger van de Jeep.....even verder kijken...Dank u voor de correction....... :hoedjeaf: :hoedjeaf:

Kan het nu niet vinden zo vergeet het maar............. :benweg: :benweg:

bananacreek


bananacreek