Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

vvjoris

Citaat van: Ketelbinkie op zondag 24 februari 2013, 05:20:27
Nog even terugkomend op het wondermiddel waarmee je het stroomverbruik in gunstige zin kan beïnvloeden.

Wie gelooft nu in dergelijke onzin?

Waar zou die gratis energie vandaan komen? Ontrekt die thee dat dan uit de lucht of zo? Of heeft die thee zo'n mysterieuze invloed dat de meter trager vooruitgaat?

Als je gratis energie uit de natuur wil 'onttrekken' plaats dan zonnepanelen of zo....
Ik blijf trouw aan mijn roots en principes, en pas me aan waar nodig of wenselijk, waar ik het vanuit mijn hart kan doen, en ik verwacht van anderen hetzelfde.

Ronny55

Citaat van: vvjoris op zondag 24 februari 2013, 09:18:09

Als je gratis energie uit de natuur wil 'onttrekken' plaats dan zonnepanelen of zo....
Ok doen we....Enne, waar krijg ik die gratis zonnepanelen????
Alles gaat, zelfs kiekens gaan en die hebben hun knieën vanachter .
Het komt er niet op aan WAT je kent maar WIE je kent.

vvjoris

Citaat van: Ronny55 op zondag 24 februari 2013, 09:38:23
Citaat van: vvjoris op zondag 24 februari 2013, 09:18:09

Als je gratis energie uit de natuur wil 'onttrekken' plaats dan zonnepanelen of zo....
Ok doen we....Enne, waar krijg ik die gratis zonnepanelen????

Die thee is toch ook niet gratis?
Ik blijf trouw aan mijn roots en principes, en pas me aan waar nodig of wenselijk, waar ik het vanuit mijn hart kan doen, en ik verwacht van anderen hetzelfde.

Baliw-katok

Citaat van: bananacreek op zaterdag 23 februari 2013, 15:50:04
[yt=640,505]HqZ7jycj6Qc[/yt]

Een gillende generaal met een militaire mars op de achtergrond ... schitterend. 

bananacreek

Citaat van: Kano op zaterdag 23 februari 2013, 22:49:42
En Creek, hoeveel balen van die wonder thee liggen er nu in jouw bunker? Ik geloof er niets van. Als het waar zou zijn stonden de kranten er bol van en was er een mensenrij tot Tokio om het spul te kopen.  :denk:

Even een verontschuldiging het is KOFFIE en geen THEE............... :stomstomstom: :stomstomstom:



Nee, ik heb hier alleen 1 sachet...hij wilde me gelijk een doos voor P200 aansmeren en ik zei: " No, only when I am ready and first I have to do test ONE with other people on monday", (gelijk even opschrijven, maar morgen is een HOLIDAY (People Power Day).........


Kano

Daar waar de regenboog eindigt daar zal ik nooit komen totdat ik daar ooit zal zijn

bananacreek

Citaat van: Baliw-katok op zondag 24 februari 2013, 11:27:07
Citaat van: bananacreek op zaterdag 23 februari 2013, 15:50:04
[yt=640,505]HqZ7jycj6Qc[/yt]

Een gillende generaal met een militaire mars op de achtergrond ... schitterend. 

CitaatEen gillende generaal met een militaire mars op de achtergrond ... schitterend.

Eindelijk iemand die me begrijpt, ja ik had het niet meer......... :negatief: :negatief:

Ik zou het Admin panel moeten verzoeken om voor ongevallen/ziekte kosten verzekerd te worden want dat gaat een keer fout............ :jajaja: :jajaja:

Maar ja, kop dicht, en niet meer klagen want het is en blijft tenslotte vrijwilligerswerk...... :lachen: :lachen: :benweg:

Kano

Daar waar de regenboog eindigt daar zal ik nooit komen totdat ik daar ooit zal zijn

bananacreek

Citaat van: vvjoris op zondag 24 februari 2013, 09:18:09
Citaat van: Ketelbinkie op zondag 24 februari 2013, 05:20:27
Nog even terugkomend op het wondermiddel waarmee je het stroomverbruik in gunstige zin kan beïnvloeden.

Wie gelooft nu in dergelijke onzin?

Waar zou die gratis energie vandaan komen? Ontrekt die thee dat dan uit de lucht of zo? Of heeft die thee zo'n mysterieuze invloed dat de meter trager vooruitgaat?

Als je gratis energie uit de natuur wil 'onttrekken' plaats dan zonnepanelen of zo....

Kijk onzin of geen onzin, het is altijd het proberen waard, of ik nu deze "wonder" koffie drink of Nestle...... :jajaja: :jajaja:

Maar u wordt op de hoogte gehouden en zoals u weet een Klootzak liegt nooit.............. :thumb: :thumb:

Ik kom hier zeker op terug en als het degelijk onzin is dan vertel ik dat aan de guru en dan is het gewoon afgelopen maar toch wel leuk..........om te proberen.......... :happy: :happy:

bananacreek