Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek

#9710
Aanvaring met een Ceres Liner?................. :lachen: :lachen: :weetikniet: :weetikniet:



Suikerriet maar even overladen in een andere wagen, dit soort wagens stoppen ook alleen maar voor iets wat groter is....... :lachen: :lachen: :jajaja:

bananacreek


vvjoris

Citaat van: bananacreek op zaterdag 23 februari 2013, 16:05:05
Dat is duur............. :jajaja: :lachen:



Dat is Italiaans, .... kan niet zo goed als  :belgiesmiley: zijn ....

Als dat een verpakking van 1 kg is, is het idd heel duur, als je weet dat de import tax in de  :smiley-philippines: op chocolade 7 % is ....
Ik blijf trouw aan mijn roots en principes, en pas me aan waar nodig of wenselijk, waar ik het vanuit mijn hart kan doen, en ik verwacht van anderen hetzelfde.

Herbie

Citaat van: bananacreek op zaterdag 23 februari 2013, 15:06:56
Kijk nu ben ik in de war "wordt vervolgt" met een t of met een d........(onvoltooide verleden tijd?)..... :denk: :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp:



Voor de mensen die altijd zuren er over hier een testje voor jullie.

Even testen of je wel zo goed bent oef bend  :biggrinn:


http://www.dr-lex.be/info-stuff/werkwoorden-quiz.html

Wanneer mensen banken beroven, gaan ze naar de gevangenis.
Wanneer banken mensen beroven, krijgen ze een bonus.

boldy

12 van de 20 de eerste keer maar tis me drom wel ff verwarrend . sommige antwoorden zien er zo vreemd uit dat je denkt zo moet het zeker niet geschreven worden
het leven is net een lul keihard en veel te kort

Cosyns Guy

Citaat van: boldy op zaterdag 23 februari 2013, 17:59:55
12 van de 20 de eerste keer maar tis me drom wel ff verwarrend . sommige antwoorden zien er zo vreemd uit dat je denkt zo moet het zeker niet geschreven worden
Ja,heel verwarrend soms.En dan vervoegen ze dan nog typisch engelse woorden op zijn Nederlands.
Je mag zeggen wat je wil maar de spelling toen ik naar school ging was toch ietsje simpeler.

Kano

En Creek, hoeveel balen van die wonder thee liggen er nu in jouw bunker? Ik geloof er niets van. Als het waar zou zijn stonden de kranten er bol van en was er een mensenrij tot Tokio om het spul te kopen.  :denk:
Daar waar de regenboog eindigt daar zal ik nooit komen totdat ik daar ooit zal zijn

Ketelbinkie

Citaat van: bananacreek op zaterdag 23 februari 2013, 15:50:04
Op de terugweg tussen Tanjay en Dumaguete in de buurt van Amlan werd ik bijna van de weg afgeredn dor een vuile gore Ceres Liner (altijd problemen hier met Ceres Liners, de smerige doodskisten)............... :negatief: :negatief: :negatief:

Tussen 1minuut 52 sekonden en 2 minuten speeltijd (maar u kunt de hele clip natuurlijk bekijken en er volgen er een paar meer in de komende dagen) hoor u de Klootzak (proberen) te gillen...FUCK YOU.......en hij was zo geschrokken dat hij niet eens meer voluit kon gillen............. :lachen: :lachen: :negatief:

[yt=640,505]HqZ7jycj6Qc[/yt]


Eerst het verslag gelezen en daarna de video bekeken, het had erger gekund. Mijn eerste gedachte na het lezen wat bij me opkwam dat de jeep met rv en ra wiel ongeveer in de berm of in de afwatering greppel terecht was gekomen. Maar niettemin, het zijn en blijven, wat uitzonderingen daargelaten, inderdaad aso's van chauffeurs die op de Ceres bussen rijden. Die op de economy (fan) nog net een haartje erger als die op de airco bussen.

Ketelbinkie

Citaat van: bananacreek op zaterdag 23 februari 2013, 15:06:56
Kijk nu ben ik in de war "wordt vervolgt" met een t of met een d........(onvoltooide verleden tijd?)..... :denk: :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp:


Volgens mij is <vervolgd> hier het voltooid deelwoord. Maar de laatste keer dat ik in de schoolbanken zat met het vak NL taal ligt al zoveel jaren achter me dat :denk: :denk:.

Ketelbinkie

Nog even terugkomend op het wondermiddel waarmee je het stroomverbruik in gunstige zin kan beïnvloeden.
In de video is sprake van herbal coffee, terwijl het elders thee wordt genoemd. Betreft dat een en hetzelfde product of slaat dat op 2 verschillende producten.
Bij het lezen van, mijn logische reactie met gbv (gezonde boeren verstand) zei, dat kan niet. Als dit massaal wordt toegepast, is Noreco binnen de korst mogelijke tijd failliet. Immers de stroom afname van de centrale blijft hetzelfde maar het verbruik bij de consumer daalt drastisch, dat nog even terzijde.
De uitleg <op de juiste manier aangebracht> is interessant. Met andere woorden, zou het niet werken, kan de verkoper altijd zeggen, ja maar, dan is het niet op de juiste manier aangebracht.
Dan zit ik me af te vragen of het voor alle apparaten geldt en dus ook voor de airco. In het laatste geval wordt het wel heel erg interessant.
Werkt dat enkel op analoge of ook bij digitale meters?
Ben dus nieuwsgierig naar het vervolg van een test en resultaat ter domicilie van bunker Bananacreek.