Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

Kano

Ja als je niet wilt opvallen tussen lieveheersbeestjes is het black red dot pattern niet gek  :lachen:
Daar waar de regenboog eindigt daar zal ik nooit komen totdat ik daar ooit zal zijn

bananacreek

Zulke planten had ik vroeger in de plantenbak op de flat in Heemskerk staan (Luxemburglaan) en heb dat altijd leuke planten gevonden nen hier groeien ze in het wild in de bergen........ :thumb: :thumb:

Naam?.............vergeten....... :jajaja: :jajaja:


bananacreek

Citaat van: Kano op donderdag 21 februari 2013, 12:49:29
Ja als je niet wilt opvallen tussen lieveheersbeestjes is het black red dot pattern niet gek  :lachen:

Ik dacht dat de lieveheerbeestjes op de  :smiley-philippines: geen stippen hadden, maar alleen rood?.........

Even Googlelen....er zijn nog zes wachtenden voor u........... :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp:

[yt=640,505]MAQ0K7Or1r0 [/yt]

bananacreek

Citaat van: Kano op donderdag 21 februari 2013, 12:49:29
Ja als je niet wilt opvallen tussen lieveheersbeestjes is het black red dot pattern niet gek  :lachen:

De naam is FREYAFUGEL, maar waarschijnlijk in de Filipijnen:



In Europa:



bananacreek

Holy week weer op komst,....alles gesloten..........toch niet zo erg als in de jaren '80......dus de kerk heeft het toch moeilijk?........ :lachen: :lachen: :jajaja:

Dat kruis langs de weg?

Vaak plaatst men een kruis op/naast een plaats waar iemand is overreden of neegeshoten enz.




bananacreek


bananacreek

In Nederland zag je vroeger al Krokussen en Hyacinten en Tulpen en Oliebollen uit de sneeuw komen in het voorjaar... :thumb: :thumb:

Dit zijn de  :smiley-philippines: Sneeuwklokjes?........ :weetikniet: :weetikniet:


bananacreek


bananacreek


bananacreek