Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek

Ok, de discussie is nu open en dat is goed;



Ik zie dus borrelen van het water in de radiateur maar met de dop er af blijft de temperatuur wel op 50-60% en ik zie (ga weer kijken) geen stoom/witte rook uit de uitlaat komen.

Dus als de dop  er niet op zit draait het wel goed......... :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp:




bananacreek

.

Als dit gehaktballen zijn dan ben ik Joop de Postduif............. :lachen: :lachen:


bananacreek

Altijd maar brand op de :smiley-philippines:

Ik heb wel eens gezien dat ze sigaretten-zilverpapier of spijkers als zekering gebruikten...... :lachen: :lachen:


bananacreek

Ok, nu gaat het beginnen?.................... :explotieren: :explotieren: :explotieren: :shoot13lj7: :shoot13lj7: :shoot13lj7: :shoot13lj7:

Twee kaartjes BALCON s.v.p................


Pjottr

Citaat van: bananacreek op woensdag 20 februari 2013, 13:53:57
Ok, de discussie is nu open en dat is goed;



Ik zie dus borrelen van het water in de radiateur maar met de dop er af blijft de temperatuur wel op 50-60% en ik zie (ga weer kijken) geen stoom/witte rook uit de uitlaat komen.

Dus als de dop  er niet op zit draait het wel goed......... :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp:





Misschien verkeerde dop zonder bypass?? of zit deze verstopt door kalk. Kan de druk dan niet kwijt.. Misschien moetje daar eens naar kijken.
Anders zit je over een poosje weer met het zelfde euvel.
As `t net kin sa`t it moat, dan moat it mar sa`t it kin.

bananacreek

#9605
Ok, 02.00.......coast guards slapen........... :benweg: :benweg: :benweg: :benweg: :benweg:........ :lachen: :lachen:




ROOD LICHT.................. :lachen: :lachen:


bananacreek

Citaat van: Pjottr op woensdag 20 februari 2013, 14:01:24
Citaat van: bananacreek op woensdag 20 februari 2013, 13:53:57
Ok, de discussie is nu open en dat is goed;



Ik zie dus borrelen van het water in de radiateur maar met de dop er af blijft de temperatuur wel op 50-60% en ik zie (ga weer kijken) geen stoom/witte rook uit de uitlaat komen.

Dus als de dop  er niet op zit draait het wel goed......... :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp:





Misschien verkeerde dop zonder bypass?? of zit deze verstopt door kalk. Kan de druk dan niet kwijt.. Misschien moetje daar eens naar kijken.
Anders zit je over een poosje weer met het zelfde euvel.

Ja, dat zou ook kunnen, maar dan moet er een oorzaak zijn voor het borrelen...ik zou ook een nieuwe dop kunnen kopen en gewoon een uitproberen....de wonderen zijn de wereld nog niet uit.

Maar ik neem aan dat het borrelen de koppakking is, en het ergste zou zijn een scheurtje in de kop, maar we gaan erachter :jajaja: :jajaja:er komen............ :hoedjeaf: :hoedjeaf:

Ook @ Pierrevanwies: Toch even goed van die opmerking en zie maar waar dit forum goed voor is........ :thumb: :thumb:  :hoedjeaf:



vvjoris

Topicnaam veranderen: Automotive problems in Dumaguete & Oriental Negros
Ik blijf trouw aan mijn roots en principes, en pas me aan waar nodig of wenselijk, waar ik het vanuit mijn hart kan doen, en ik verwacht van anderen hetzelfde.

Ketelbinkie

Citaat van: vvjoris op woensdag 20 februari 2013, 13:47:02
Citaat van: bananacreek op woensdag 20 februari 2013, 13:34:17
Nog meer Chinezen......RACAL komt uit China?


Racal is Filippijns !

Zijn begonnen met tegels, en doen sedert 2010 assemblage van bikes, ik vermoed dat de onderdelen effectief wel uit China komen

http://www.rgc.com.ph/

Een merk in opkomst wat al weer enige tijd redelijk aan de weg timmert. Kan best wel kloppen wat vvjoris zegt, want de verkooppunten zijn allemaal, zonder enige uitzondering, soort van Gamma zaken, waar veel op het gebied van bouwmaterialen te koop is.

bananacreek

Citaat van: vvjoris op woensdag 20 februari 2013, 14:11:25
Topicnaam veranderen: Automotive problems in Dumaguete & Oriental Negros

Hoeft niet want dit is een "ALLERHANDE" topic met HEUKELENDE eigenschappen........... :thumb: :thumb: :happy: