Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek


bananacreek

Oeps...en ik zou naar een trouw in Tanjay moeten op zaterdag........... :negatief: :negatief:


bananacreek

Citaat van: Pjottr op dinsdag 19 februari 2013, 14:11:36
De jouwe is mooier Is je radiator nu gemaakt en kostte dat erg veel als ik vragen mag?
Is dat een zwakheid in de trooper radiator?
Wat is jouw ervaring met jouw wagen qua gebreken? Zou je er weer een kopen als deze er uit zou gaan?


Sorry vergeten, nee helemaal geen zwak punt van een Isuzu Trooper/Bighorn omdat het euvel voortkwam uit de lekkende koppakking waardoor de druk in het koelsysteem gewoon te hoog werd en de radiator kapot sprong........


bananacreek

Normaal zitten containers aan de laadbak vergrendeld door borgpennen maar een aantal jaren geleden was dat een rotzooi en ik zag een keer dat een 10-wheeler de bocht nam bij de BPI Perdices street en dat de container van de wagen af kantelde op het voetpad.................... :negatief: :lachen:

Je zal er maar net aan het slenteren zijn.............. :ripba8: :ripba8: :ripba8:







bananacreek

CitaatEn als uw mechanic nu zegt dat de koppakking de geest heeft gegeven gist ie voorlopig  dat maar want het kan net zo goed een scheurtje in de [kulas] cilinderkop zijn   

Ja zou ook kunnen maar je kan het niet zien voordat het open is en het probleem is al die beloften om te komen en dan weer niet komen opdagen op de  :smiley-philippines: manier................ :negatief: :negatief:

Als ze geld willen lenen dan zijn ze er snel bij maar zodra ze ervoor moeten werken ...................... :neeneenee: :neeneenee:

bananacreek

Deze zitten nu ook in de problemen.......wat een domme gasten...die wilden er s'nachts even tussenuit knijpen...... :jajaja: :jajaja: :lachen:



Zie hier voor de reden:

http://www.coastguard.gov.ph/

Pjottr

Mag ik vragen hoelang u deze Trooper/Honda reeds hebt? Als dat zeer kort is dan ga ik met P v W mee maar als dat lang is dan weet u wat er mee gebeurd is toch?
Ik had ooit zo'n Jeepney De driver vergat steeds water bij te vullen. Het was een open systeem en naast de bestuurderszitplaats aan de buitenkant zat zo'n kraantje dat regelmatig opengedraaid
moest worden om koelwater uit de tank op het dak aan te vullen. Gewoon vergeten.Kop gescheurd.
Maar vlgs mij bent u iemand die vrij zuinig is en sekuur met het gebruik van uw vehicle. Dus ga ik er van uit dat u de wagen nog niet zo lang hebt.
As `t net kin sa`t it moat, dan moat it mar sa`t it kin.

bananacreek


vvjoris

Citaat van: bananacreek op woensdag 20 februari 2013, 13:34:17
Nog meer Chinezen......RACAL komt uit China?


Racal is Filippijns !

Zijn begonnen met tegels, en doen sedert 2010 assemblage van bikes, ik vermoed dat de onderdelen effectief wel uit China komen

http://www.rgc.com.ph/
Ik blijf trouw aan mijn roots en principes, en pas me aan waar nodig of wenselijk, waar ik het vanuit mijn hart kan doen, en ik verwacht van anderen hetzelfde.

bananacreek

Citaat van: Pjottr op woensdag 20 februari 2013, 13:33:58
Mag ik vragen hoelang u deze Trooper/Honda reeds hebt? Als dat zeer kort is dan ga ik met P v W mee maar als dat lang is dan weet u wat er mee gebeurd is toch?
Ik had ooit zo'n Jeepney De driver vergat steeds water bij te vullen. Het was een open systeem en naast de bestuurderszitplaats aan de buitenkant zat zo'n kraanthe dat regelmatig opengedraaid
moets worden om koelwater uit de tank op het dak aan te vullen. Gewoon vergeten.Kop gescheurd.
Maar vlgs mij bent u iemand die vrij zuinig is en sekuur met het gebruik van uw vehicle. Dus ga ik er van uit dat u de wagen nog niet zo lang hebt.

Ik kocht die wagen in 2007 dacht ik en heb er nooit veel aan gehad en ik heb nooit zonder water gereden en kijk altijd alles na als ik moet rijden.
Ook op die dag dat het fout ging

Maar morgen weet ik meer (hoop ik)