Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek

Citaat van: Kano op zondag 17 februari 2013, 13:04:25
Kwam op een Duits forum tegen dat een 50 jarige Duitser op beestachtige wijze vermoord ia in de nacht van 13 op 14 februari in Dumaguete (Cantil-e) De Duitser zou lange tijd  in Dumaguete hebben gewoond en was nu slechts voor een kort bezoek naar de Filipijnen gekomen. Hij  laa n vrouw en 12 jaar oude dochter achter . De lokale overheden zouden tot nu toe weinig ijver tonen om de zaak op te lossen. Op Facebook is een particulier initiatief gestart om de laatste gangen van de Duitser na  te gaan.  Speciaal ook of de Duitser een bepaalde discotheek had bezocht.


Facebook: http://www.facebook.com/teamHUKAD

Hulagway ug Kasikas sa Dumaguete
Friday
Has anyone seen this 50 years old German guy between Wednesday 13th at 8pm and Thursday 14th at 2am?



He was killed in his home at Cantil-E. Stabbed brutally around his body.

Earlier on wednesday he told he will go to Why Not but the security said he never went there. He was found at his home dead at the morning of 14th.

Any information where he was and who was with him is important.

Please message us if you have any information with regards to this incident.





:hoedjeaf:

Ik ken hem niet...en het is daarom zeker geen vaste klant in de disco of karaoke........ :neeneenee: :neeneenee:

bananacreek

Citaat van: Kano op zondag 17 februari 2013, 13:19:45
Zeg Creek, had jij niet een verzameling van de grote messen ???  :lachen:


Wel........ ahh.....ik  HAD een mes..... :jajaja: :jajaja:, dat was deze maar dit heb ik een paar weken geleden verkocht aan een moslim in de public market............ :jajaja: :jajaja:



Heeft u verder enkele bewijsvoering te overleggen?....ik kan geen messen vinden en ik heb een tijdelijke verstandsverbijstering de laatste 3 dagen vanwege de ijzel problemen............. :weetikniet: :weetikniet: :weetikniet:

bananacreek

#9542
Leuke link.......... :thumb: :thumb:

http://www.facebook.com/teamHUKAD

Deze traffic aid (bij de brand in real street (ook op de link) is helemaal GESCHIFT (al jaar of 15)............ :lachen: :lachen:




Zo, dit was dus de brand op Februari 13 @ crossing Real & Sta. Rosa streets

http://www.facebook.com/photo.php?v=4517368781279

En ok nog een andere brand @ de ASIA Campus maar ik ben vergeten waar dat is............ :stomstomstom: :stomstomstom:

http://www.facebook.com/photo.php?fbid=10200595101629117&set=o.207811085919879&type=1&theater


bananacreek

Citaat van: bananacreek op zondag 17 februari 2013, 13:27:23
Citaat van: Kano op zondag 17 februari 2013, 13:19:45
Zeg Creek, had jij niet een verzameling van de grote messen ???  :lachen:


Wel........ ahh.....ik  HAD een mes..... :jajaja: :jajaja:, dat was deze maar dit heb ik een paar weken geleden verkocht aan een moslim in de public market............ :jajaja: :jajaja:



Heeft u verder enkele bewijsvoering te overleggen?....ik kan geen messen vinden en ik heb een tijdelijke verstandsverbijstering de laatste 3 dagen vanwege de ijzel problemen............. :weetikniet: :weetikniet: :weetikniet:

Ahhhh...u bedoelen van de deze gereedschappen........ja, die gebruik ik altijd voor het houtbewerken want houtsnijden is ook een hobby van mij....voorgeschreven door de psychiater............... :thumb: :thumb: :happy: :happy:




Kano

Dat ergonomisch verantwoord stoeltje intrigeert mij. Zit je daar nu de hele dag op???  :lachen:
Daar waar de regenboog eindigt daar zal ik nooit komen totdat ik daar ooit zal zijn

bananacreek

Citaat van: Kano op zondag 17 februari 2013, 14:24:19
Dat ergonomisch verantwoord stoeltje intrigeert mij. Zit je daar nu de hele dag op???  :lachen:

Nee hoor, niet de hele dag, alleen wanneer ik in hogere sferen (in trance) ben................ :thumb: :thumb: :happy: :happy:



Mijn vader lag vroeger altijd voor de kachel (eierkolen) na het eten en de Klootzak zat er vaak bovenop..... :lachen: :lachen:

Ik zal ook nooit over de warmte klagen.............. :lachen: :lachen:

Toevallig zit hij hier normaal (de nieuwe gashaard..merk vergeten (uit de buurt van Hilversum?)..(Jaarsma?)....... :thumb: :thumb: :happy:



bananacreek

#9546
Dat stopcontact naast de Jaarsma daar stopte ik toen ik nog een kleinere Klootzak was een spijker in om te kijken of het werkte................. :shhh:



Op de Klok (spaarpot of werkte op munten of zoiets (van de verzekering?) staat 20.37 uur dus zou dat een zaterdagavond moeten zijn geweest dan mocht de kleine Klootzak altijd wat langer opblijven want normaal was het 1900 uur en..........  naar boven.... :benweg: :benweg: :benweg:

Hoi...niet met die zolder deur slaan................ik sliep toen op zolder........... :thumb: :thumb: :happy: :happy:

Pjottr

Wat een vreemd verhaal over die Duitser. Ik kan me niet voorstellen, dat iemand zomaar afgeslacht wordt. Er moet dus iets meer aan de hand zijn
Als dat niet zo is dan hou ik mijn hart vast voor je Creek daar in Dumagete.
Komt even terug voor een kort bezoek om nooit meer terug te keren en de broer...... is dat een grap of echt in stukken gehakt in Mindanao?
Wat is hier aan de hand. Moet niet gekker worden hier anders weet ik het nog zo net niet hier.
Of reageer ik nu over emotioneel??
As `t net kin sa`t it moat, dan moat it mar sa`t it kin.

bananacreek

Citaat van: Pjottr op zondag 17 februari 2013, 14:45:54
Wat een vreemd verhaal over die Duitser. Ik kan me niet voorstellen, dat iemand zomaar afgeslacht wordt. Er moet dus iets meer aan de hand zijn
Als dat niet zo is dan hou ik mijn hart vast voor je Creek daar in Dumagete.
Komt even terug voor een kort bezoek om nooit meer terug te keren en de broer...... is dat een grap of echt in stukken gehakt in Mindanao?
Wat is hier aan de hand. Moet niet gekker worden hier anders weet ik het nog zo net niet hier.
Of reageer ik nu over emotioneel??


Morgen op onderzoek uit................ :atyourservice: :atyourservice: :atyourservice:

In the meantime: Don't panic...this is the city of GENTLE PEOPLE............ :thumb: :thumb: :happy: :happy:


Pjottr

thanks creek ik kan nu gewoon rustig gaan slapen maar kijk uit en wees voorzichtig
Gr
As `t net kin sa`t it moat, dan moat it mar sa`t it kin.