Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek


bananacreek

Smoke test center in San Jose street en mijn (nieuwe) kleermaker (voor de uniformen) die er uit moest ........... :jajaja: :jajaja: :ikkeniebegrijp:






bananacreek

Dat was een heel domme zet van die sultan uit Sulu..die Maleisiërs pikken dat niet en er was een  :smiley-philippines: admiral in het verleden die met pensioen ging en die merkte op dat als wanneer er ooit oorlog zou uitbreken tussen de  :smiley-philippines: en Malaysia de  :smiley-philippines: binnen 48 uur op de knietjes zou zitten zogezegd..... :lachen: :lachen: :jajaja: :jajaja:


bananacreek


bananacreek

#9524
Het is de kerk die altijd loopt te schalmen: "GAAT VOORT IN VREDE"......maar er is zelfs in de kerk geen vrede te vinden en vooral niet achter het altaar.................... :lachen: :lachen: :applaus: :applaus:



Er is maar plaats voor één Pauselijke Aspirant:

[yt=640,505]fTzXJMU1sLc [/yt]

Ketelbinkie

Citaat van: Kano op zaterdag 16 februari 2013, 11:27:32
Je weet het nooit zeker, maar het lijkt echt

http://dbgadgets.multiply.com/products/listing/11634/Samsung-Mobile-I9300-16gb-Galaxy-S3-BLACK-service-warranty

Indien echt, komt de prijs op deze website nog bij lange niet in de buurt van de 300 euro zoals door een ander forumlid eerder opgegeven.
Als die 300 euro waar zijn, ten eerste nog geen reactie, en vervolgens zien en dan pas geloven, kan het een leuke aanbieding zijn temeer als je in NL uitgeschreven bent, de 21% btw kan je bij uitvoer weer terug vorderen. Vergeet niet dat deze maand de Galaxy IV hoogstwaarschijnlijk in Barcelona wordt geïntroduceerd om vervolgens vanaf mei a.s. overal in de wereld in de winkelschappen te liggen. Dat heeft altijd een prijs verlagend effect. Als later de iPhone 5S komt idem dito dat zakken de 5 en 4S ook weer met tenminste 100 euro of meer in vergelijking met de huidige winkelprijs.

Kano

Ook al zou de gsm in NL goedkoper zijn, dan moet je je nog wel afvragen of je die daar moet kopen als je permanent op de Filipijnen verblijft. Je krijgt soms wel internationale garantie, maar mijn ervaring is dat in geval van problemen men in de Filipijnen daar moeilijk over doet.
Daar waar de regenboog eindigt daar zal ik nooit komen totdat ik daar ooit zal zijn

bananacreek

Citaat van: Kano op zaterdag 16 februari 2013, 14:17:16
Ook al zou de gsm in NL goedkoper zijn, dan moet je je nog wel afvragen of je die daar moet kopen als je permanent op de Filipijnen verblijft. Je krijgt soms wel internationale garantie, maar mijn ervaring is dat in geval van problemen men in de Filipijnen daar moeilijk over doet.

Nog niet aan gedacht.............. :denk: :hoedjeaf: :hoedjeaf:

bananacreek

Het weerbericht van het KNMI in Dumaguete...........gladde wegen door ijzel verwacht .........zout ?






Ketelbinkie

Citaat van: Kano op zaterdag 16 februari 2013, 14:17:16
Ook al zou de gsm in NL goedkoper zijn, dan moet je je nog wel afvragen of je die daar moet kopen als je permanent op de Filipijnen verblijft. Je krijgt soms wel internationale garantie, maar mijn ervaring is dat in geval van problemen men in de Filipijnen daar moeilijk over doet.
Dat is zeker een niet onbelangrijke factor voor de besluitvorming ja/nee in b.v.  :nederlandsevlag: kopen. Ik ga er niet vanuit dat A-merk producten het laten afweten, al blijft het massa productie en dus all in the game.
Van 2 merken weet ik dat sommige lokale shops in Dumaguete niet moeilijk doen indien er aanspraak op garantie wordt gemaakt voor een product niet in de  :smiley-philippines: gekocht; t.w. HP (Hewlitt Packard) en Samsung.