Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek


bananacreek

#9501
Malaysia is een harde noot om te kraken.......met een behoorlijke marine...... :jajaja: :jajaja:

.







http://en.wikipedia.org/wiki/Royal_Malaysian_Navy

http://en.wikipedia.org/wiki/Philippine_Navy


bananacreek


bananacreek


bananacreek

Roberts Autoparts

Met een paar zeer domme meisjes die daar werken........... :negatief: :negatief:





Ik kwam daar binnen en vroeg naar iemand en er werd gezegd: "Hij is in de wc"

Na 35 minuten vroeg ik: " Is hij nog steeds op de wc, heeft hij geen dokter nodig?"......... :weetikniet: :weetikniet: :weetikniet:

Toen bleek dat de man al lang van de wc af was en ergens anders uithing........... :negatief: :negatief:

Stelletje domme Paardenlappen................... :negatief: :negatief: :negatief:

bananacreek

@Pjottr:

Isuzu Trooper laatste model (neem ik aan) @ 1,800,000.00 cash.......installment misschien het dubbele.... :lachen: :lachen:


bananacreek

Kapotte stofzuiger, altijd weer iets anders kapot hier.............. :negatief: :negatief: :negatief:


Johan En Elvie

Citaat van: bananacreek op woensdag 13 februari 2013, 13:26:06




Zoveel modellen dat ik de bomen in het enge bos niet meer kan zien....... :lachen: :lachen:

BOR de WOLF.... :hoedjeaf: :hoedjeaf:


De prijs voor die Galacy SIII is rond de 500 euro hier in belgie was dit in het begin rond de 700 euro maar nu kan je deze hier al kopen voor iets meer dan 300 euro dus is dit nu wel duur in de Fils.
Balik Bayan Box "Door to door service"-www.balikbayan.be
Wij zenden uw dozen naar de Filippijnen.-We send your boxes to the Philippines.

Pjottr

Citaat van: bananacreek op vrijdag 15 februari 2013, 13:54:43
@Pjottr:

Isuzu Trooper laatste model (neem ik aan) @ 1,800,000.00 cash.......installment misschien het dubbele.... :lachen: :lachen:



Dit is een Isuzu Alterra Wel mooi maar ik vind de Trooper robuster and fraaier eerlijk gezegd
As `t net kin sa`t it moat, dan moat it mar sa`t it kin.

bananacreek

Citaat van: Pjottr op vrijdag 15 februari 2013, 14:08:34
Citaat van: bananacreek op vrijdag 15 februari 2013, 13:54:43
@Pjottr:

Isuzu Trooper laatste model (neem ik aan) @ 1,800,000.00 cash.......installment misschien het dubbele.... :lachen: :lachen:



Dit is een Isuzu Alterra Wel mooi maar ik vind de Trooper robuster and fraaier eerlijk gezegd

Sorry, was ik weer in de fout, en inderdaad ik zou een Trooper ook mooier vinden en wat ik vorige keer was vergeten was de Nissan Patrol............. :thumb: :thumb:



Maar dit is een tweedeurs