Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek

Citaat van: Cosyns Guy op donderdag 14 februari 2013, 15:47:10
De afgelopen tien jaar is China de grootste exporteur van knoflook ter wereld geworden. Driekwart van alle knoflook komt er nu vandaan. Spanje en Argentiniƫ komen op de tweede en derde plaats.

Dat verklaard de afwezigheid van vampieren in deze landen,zoals geweten houden vampieren niet echt van knoflook.... :lachen:







Baliw-katok

Citaat van: Luc op donderdag 14 februari 2013, 15:32:12
Citaat van: bananacreek op donderdag 14 februari 2013, 15:13:04
Citaat van: huisman45 op donderdag 14 februari 2013, 14:51:49
Per koelschip naar singapore verpakt en verscheept naar filipijnen vietnam etc etc

Dus verpakt in Nederland?

Ik heb een paar jaren geleden hier op de markt netbags met Knoflook (ben het Engelse woord vergeten) uit Nederland gezien ....

Kan mij dat moeilijk voorstellen. Knoflook die tegenwoordig hier verkocht wordt komt bijna allemaal uit China.


Er wordt veel knoflook geteeld in Ilocos Norte. Overal langs de weg zie je dergelijke kraampjes :




bananacreek

Citaat van: Baliw-katok op donderdag 14 februari 2013, 15:59:00
Citaat van: Luc op donderdag 14 februari 2013, 15:32:12
Citaat van: bananacreek op donderdag 14 februari 2013, 15:13:04
Citaat van: huisman45 op donderdag 14 februari 2013, 14:51:49
Per koelschip naar singapore verpakt en verscheept naar filipijnen vietnam etc etc

Dus verpakt in Nederland?

Ik heb een paar jaren geleden hier op de markt netbags met Knoflook (ben het Engelse woord vergeten) uit Nederland gezien ....

Kan mij dat moeilijk voorstellen. Knoflook die tegenwoordig hier verkocht wordt komt bijna allemaal uit China.


Er wordt veel knoflook geteeld in Ilocos Norte. Overal langs de weg zie je dergelijke kraampjes :





In die tijd dat ik de Knooflook uit Nederland hier in de market zag was er een groot tekort aan Knoflook (ok van Dale zegt GARLIC)

Toen werd er zelfs Garlic gesmokkeld vanuit Taiwan en andere landen en toen betaalde je zeeeer veel per kilo (vergeten).

Ook vegeten welke jaren.........googlen?......... :thumb: :thumb:

http://newsinfo.inquirer.net/273888/garlic-supply-enough-da

http://www.chanrobles.com/republicacts/republicactno1296.html#.URz-Bx2mg4I

Kan niets vinden...........
Maar ik spreek de waarheid, ik lieg nooit.............. :neeneenee: :neeneenee: :denk:


bananacreek

Citaat van: bananacreek op donderdag 14 februari 2013, 13:39:02
Ok, even naar dit topic overgebracht:



So, the bottomline?

Deze man is een wat vreemde man.......maar ik denk dat zeer vele blanken hier includsief deze Klootzak vreemd kunnen zijn.

Maar ik kan goed met hem spreken en respecteer hem

Hij heeft GOUDEN handen want hij maakt speedboats, schildert schilderijen met oorlogschepen uit de jaren tijden de Engels-Spaanse zeeslagen en maakt zeer mooie modellen van die schepen maar ik zak de link an zijn website vragen als ik hem weer zie.

Hij heeft hier een tentoonstelling gehad van modellen en schilderijen in SIDLAKANG Dumaguete city en ik ben er twee keer geweest en ik stond met open ogen te kijken hoe mooi allemaal.



Ok, toch zijn website gevonden........... :happy: :happy:

http://fineartamerica.com/profiles/richard-john-holden.html

Wat was er gebeurt?

Hij verkocht een paar jaar geleden een soort speedboat aan een andere brit hier in Bacong en die man belazerde hem en op een gegeven moment werd die Richard gearresteerd door een team van de Immigration uit Manila en hij werd naar Bicutan gebracht en heeft daar een paar maanden vastgezeten totdat hij kon bewijzen dat hij NIET de "zogenaamde" pedofiel zou zijn als een zekere Johnson hem beschreef in een email gericht aan de Commissioner van de Immigration in Intramuros.

Deze man Richard heeft een hoop ellende mee moeten maken en alleen maar vanwege jaloersheid en afkeer door een andere blanke die zelf al jaren lang in Engeland werd gezocht wegens verkrachting.

Hij is nu getrouwd met een ex waitress van het restaurant van de Why Not en de man drinkt nooit en is altijd bezig met zijn hobbies...........

2008,...een hoop leugens

De accuser Johnson werd in de gelegenheid gesteld om de zaak te bewijzen en in Manila op de hearing te vrschijnen maar de man kwam nooit opdagen omdat de hele zaak uit zijn duim was gezogenen wegens gebrek aan bewijs werd Richard vrijgesproken en was released uit Bicutan Immigration jail.

http://www.abs-cbnnews.com/nation/regions/10/22/08/brit-arrested-dumaguete-pedophilia

Evidence was planted......... :negatief: :negatief:

http://mylifeinthephilippines.com/2011/05/richard-paintings-2011/

Dit is alleen een voorbeeld (misschien verkeerd topic) (sorry Digos) hoe je moet uitkijken met andere blanke muiters...we spreken soms wel eens negatief over de Filipijnen, maar reken maar dat er een hoop smeerlappen tussen de buitenlanders op de  :smiley-philippines: zitten........ :jajaja: :jajaja:

:offtopic: :offtopic: :offtopic: :offtopic:
Ok, ok, het ging in principe om deze motor;



http://www.dropbears.com/m/motorcycles/armstrong.htm

:smiley-philippines: army motorcycles?

Honda Wave 125CC.......... :thumb: :thumb: :happy: :happy:

DEEL III

Op eem mooie zomerdag...... in Dumaguete..... een jaar of 5 geleden was er een soort party en de bovengenoemde Richard was daar ook tezamen met een aantal andere britten en waaronder de "eigenaar" van de "bar" Pirate Bay" maar toendertijd had die bar een andere naam ...Ok..."HAPPY FRED"
De party was in "Happy Fred"......... :drunk: :drunk: :drunk:



Deze "eigenaar" was "FLIPPER"  en zijn echte naam was TERRY en die had zich vermomd (gecamoufleerd?.. :weetikniet:) en sloeg toen zonder enige redenen Richard met een stalen pijp in de nek.... :moord: :moord:

Daar kwam een rechtzaak van en de rechter heeft TERRY twee dagen geleden tot 4 maaden naar de gevangenis veroordeeld, maar Terry is al een jaar of drie geleden vertrokken want die voelde zulks al aankomen........ :jajaja: :jajaja:

Kijk die Richard had hem ook overhoop kunnen (laten) schieten maar dat heeft hij evenwel niet laten doen.. :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp:







bananacreek

Even tussendoor ................. :jajaja: :jajaja:

[yt=640,505]5EW_mIV64hY[/yt]

bananacreek

Twee meter van de weg.............iemand van de koers afgeraakt?............ :weetikniet: :weetikniet: :lachen:


bananacreek


bananacreek


bananacreek

Aan de Weledelgestrenge Heer Bommel @ Bommelstein, Marroko...........



Hierbij ingesloten de prijzen van hotel ESSENCE... :hoedjeaf:




bananacreek