Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek


bananacreek

#9481
Ook hier te koop op de  :smiley-philippines:............. :weetikniet: :weetikniet:

Zag het toevallig in de keuken van de Why Not........

TRAMONTINA


bananacreek


bananacreek

#9483


ZWIEBELEN UIT HOLLAND?................. :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp: :lachen: :lachen:



produce.... in Holland......even de D vergeten?

Zou het niet moeten zijn "Procuct of Holland" of "Produced IN Holland?.............

Domme Hollanders?............. :weetikniet: :weetikniet:

bananacreek


bananacreek


huisman45

Per koelschip naar singapore verpakt en verscheept naar filipijnen vietnam etc etc
Hier adem ik vrij en ben gelukkig

bananacreek

Citaat van: huisman45 op donderdag 14 februari 2013, 14:51:49
Per koelschip naar singapore verpakt en verscheept naar filipijnen vietnam etc etc

Dus verpakt in Nederland?

Ik heb een paar jaren geleden hier op de markt netbags met Knoflook (ben het Engelse woord vergeten) uit Nederland gezien ....

Luc

Citaat van: bananacreek op donderdag 14 februari 2013, 15:13:04
Citaat van: huisman45 op donderdag 14 februari 2013, 14:51:49
Per koelschip naar singapore verpakt en verscheept naar filipijnen vietnam etc etc

Dus verpakt in Nederland?

Ik heb een paar jaren geleden hier op de markt netbags met Knoflook (ben het Engelse woord vergeten) uit Nederland gezien ....

Kan mij dat moeilijk voorstellen. Knoflook die tegenwoordig hier verkocht wordt komt bijna allemaal uit China.

CitaatDe bolletjes uit China ruiken soms muf, omdat ze een verre reis achter de rug hebben en lang in de opslagloods hebben gelegen. Maar China is wel knoflookland nummer 1.

De afgelopen tien jaar is China de grootste exporteur van knoflook ter wereld geworden. Driekwart van alle knoflook komt er nu vandaan. Spanje en Argentiniƫ komen op de tweede en derde plaats.
http://www.volkskrant.nl/vk/nl/2844/Archief/archief/article/detail/2845468/2011/08/11/De-knoflook-komt-ook-al-uit-China.dhtml?utm_source=scherm1&utm_medium=button&utm_campaign=Cookiecheck

There is a sucker born every minute! Only now they found the internet.

Cosyns Guy

De afgelopen tien jaar is China de grootste exporteur van knoflook ter wereld geworden. Driekwart van alle knoflook komt er nu vandaan. Spanje en Argentiniƫ komen op de tweede en derde plaats.

Dat verklaard de afwezigheid van vampieren in deze landen,zoals geweten houden vampieren niet echt van knoflook.... :lachen: