Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

Kano

Antwoord 9490

Het betreft Håkantorp even buiten Falkirk in Zweden. En Lackmästarna betekent "paintmaster".


http://www.lackmastarna.se/


:hoedjeaf:
Daar waar de regenboog eindigt daar zal ik nooit komen totdat ik daar ooit zal zijn

Ketelbinkie

Citaat van: bananacreek op dinsdag 12 februari 2013, 13:39:22
Joe's Chicken al sedert de jaren '70 in Dumaguete en ook al een aantal jaren Joe's II tussen Sibulan en San Jose......weer Googlen.......... :happy: :happy:



Kan niets vinden maar het is tegenover Maria............. :jajaja: :jajaja:

Daar had je toch niet voor hoeven te Googlen! Op weg naar Tanjay ben je er tig keren langs gereden. Eerlijk gezegd geen plaats om aan te bevelen, vaak hoor je "out of stock" en als je als kano de rekening wilt betalen, proberen ze je de tillen. Mijn pinay heeft me daar al een paar keer op attent gemaakt met als gevolg een "luchtige" discussie. I love this country; why, read one more time :lachen:.

Luc

Die Bombardier jeeps waren van een Canadese firma. Daar zat een VW motor in.

Bij die Willy en Minerva moest je nog dubbel ontkoppelen.
There is a sucker born every minute! Only now they found the internet.

bananacreek

Citaat van: Kano op woensdag 13 februari 2013, 14:01:22
Antwoord 9490

Het betreft Håkantorp even buiten Falkirk in Zweden. En Lackmästarna betekent "paintmaster".


http://www.lackmastarna.se/


:hoedjeaf:

Dank en nu weet ik eindelijk waar dat spul vandaan komt.................... :happy: :happy:





bananacreek

Citaat van: Ketelbinkie op woensdag 13 februari 2013, 14:03:17
Citaat van: bananacreek op dinsdag 12 februari 2013, 13:39:22
Joe's Chicken al sedert de jaren '70 in Dumaguete en ook al een aantal jaren Joe's II tussen Sibulan en San Jose......weer Googlen.......... :happy: :happy:



Kan niets vinden maar het is tegenover Maria............. :jajaja: :jajaja:

Daar had je toch niet voor hoeven te Googlen! Op weg naar Tanjay ben je er tig keren langs gereden. Eerlijk gezegd geen plaats om aan te bevelen, vaak hoor je "out of stock" en als je als kano de rekening wilt betalen, proberen ze je de tillen. Mijn pinay heeft me daar al een paar keer op attent gemaakt met als gevolg een "luchtige" discussie. I love this country; why, read one more time :lachen:.

Ja, ik weet waar het is maar kon geen foto op internet vinden.....en inderdaad ik eet daar niet graag want ik vind het rotzooi wat ze je voorschotelen....

Cosyns Guy

Citaat van: Ketelbinkie op woensdag 13 februari 2013, 13:54:36
Citaat van: Cosyns Guy op dinsdag 12 februari 2013, 15:06:15
Citaat van: bananacreek op dinsdag 12 februari 2013, 13:43:48
Antiek en staat daar al een paar jaar.......... :jajaja: :jajaja:



Door McArthur gebruikt om naar de disco te rijden?........... :weetikniet: :weetikniet:


Aankomst in Mc Arthur in Dumaguete....."Hey soldier, where is the f...ing disco?"........... :lachen: :lachen:

En dan te bedenken dat ze voor een originele jeep in goede toestand hier in Europa gemakkelijk 20 to 30.000 euro vragen en dat die daar staat te verkommeren in de  :smiley-philippines:


Is dus gouden business voor je. Met de (sinterklaas) boot naar Spanje laten komen, zal niet de kop kosten en na aankomst en uitklaring; tel uit je winst!
Haha,wat ben je toch een grappig personage zeg.
Ter info,Sinterklaas kennen ze zelfs niet in Spanje,laat staan zijn (sinterklaas) boot.

bananacreek

Citaat van: Luc op woensdag 13 februari 2013, 14:08:03
Die Bombardier jeeps waren van een Canadese firma. Daar zat een VW motor in.

Bij die Willy en Minerva moest je nog dubbel ontkoppelen.


Dank u...en Marroko noemden we dat dubbelklutsen of zoiets..........en de korporaal op de rijschool (allemaal EX Knillers, Indo's) zei een keer " Kloot het is je grootmoeder niet TRAP er maar op en laat maar opkomen die koppeling...."............. :lachen: :lachen: :jajaja: :jajaja:

Ok....BOEM..KA...BOEM...drie gebroken steekassen.................. :lachen: :lachen:




bananacreek

Citaat van: josv op woensdag 13 februari 2013, 13:37:26
Citaat van: Amice op woensdag 13 februari 2013, 11:19:54
Was nederland iig niet zo verouderd als belgie  :biggrinn:


Tis maar wat je onder "verouderd" verstaat. In 1979 hebben ze al die ouwe Nekafs weer uit de motteballen gehaald, wit gespoten en naar Libanon verscheept als vervoermiddel voor DutchBatt.

:lachen: :lachen:




josv

Citaat van: bananacreek op woensdag 13 februari 2013, 15:02:37
Citaat van: josv op woensdag 13 februari 2013, 13:37:26
Citaat van: Amice op woensdag 13 februari 2013, 11:19:54
Was nederland iig niet zo verouderd als belgie  :biggrinn:


Tis maar wat je onder "verouderd" verstaat. In 1979 hebben ze al die ouwe Nekafs weer uit de motteballen gehaald, wit gespoten en naar Libanon verscheept als vervoermiddel voor DutchBatt.

:lachen: :lachen:





Nah !! Zo wit waren ze nou ook niet meer toen ik er in mocht rijden  :happy2:
Het land zal altijd groener zijn aan de andere kant van de heuvel....

Ketelbinkie

Citaat van: bananacreek op woensdag 13 februari 2013, 12:59:11
We kunnen hier gelijk wel een militair forum van maken........... :thumb: :thumb: :happy: :happy: :atyourservice: :atyourservice:

Willy CJ - 5



Kijk eens aan, zelfs een met een TLV erop. Ik ken die dingen nog uit mijn eigen diensttijd. Worden die dingen (TLV) nog steeds gebruikt; geen idee?