Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

vvjoris

Citaat van: bananacreek op zaterdag  9 februari 2013, 12:01:40

+ die post erna ...


Wel nogal een groot prijsverschil.

Zou leuk zijn foto's van beide te zien, maar creek is misschien nog niet voldoende hersteld om erheen te scheuren ....
Ik blijf trouw aan mijn roots en principes, en pas me aan waar nodig of wenselijk, waar ik het vanuit mijn hart kan doen, en ik verwacht van anderen hetzelfde.

Kano

Citaat van: bananacreek op zaterdag  9 februari 2013, 12:05:05
Toch wat gesneeuwd gisternacht en dit is overgebleven in Perdices Street............ :happy: :happy:
Niet veel...maar een begin is een begin............ :jajaja: :jajaja: :thumb: :thumb:



Elfstedentocht in Negros Oriental?............. :weetikniet: :weetikniet:

Creek, je moet je huishoudsters toch eens op wasmiddel rantsoen zetten  :lachen:
Daar waar de regenboog eindigt daar zal ik nooit komen totdat ik daar ooit zal zijn

bananacreek

Citaat van: Kano op zaterdag  9 februari 2013, 12:24:19
Citaat van: bananacreek op zaterdag  9 februari 2013, 12:05:05
Toch wat gesneeuwd gisternacht en dit is overgebleven in Perdices Street............ :happy: :happy:
Niet veel...maar een begin is een begin............ :jajaja: :jajaja: :thumb: :thumb:



Elfstedentocht in Negros Oriental?............. :weetikniet: :weetikniet:

Creek, je moet je huishoudsters toch eens op wasmiddel rantsoen zetten  :lachen:

Wat bedoelen U?............ :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp:

Dat was geen wasmiddel wat op straat lag..........dat was sneeuw..........en de huishoudsters zitten al op echte rantsoenen ............... :thumb: :thumb: :happy: :happy:


bananacreek


bananacreek


bananacreek


bananacreek


bananacreek


bananacreek


bananacreek