Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek

In één van de bakken zaten een stuk of tien grote goudvissen waarvan sommigen met strepen......... :ikkeniebegrijp:
Normaal zit hier Tilapia in voor de kweek.


bananacreek


bananacreek

Smoketest center...........veel te druk hier......ik neem altijd een ander op de Bypass road.


bananacreek


bananacreek


bananacreek


bananacreek


Pjottr

Mijne heren Ik zal mij nader verklaren rondom mijn opmerking aangaande het sabbelen. Ik moest er even over nadenken omdat ik zeker wil zijn, dat ik een helder antwoord kan geven.
Ik hou van vruchten. Nee niet de verboden vrucht, die bedoel ik niet. Over pruimen gesproken, een lekkere pruim is zeker niet te versmaden. Niet te groot en het liefst zonder pit van daar verslik ik mij in. Gewoon een die precies in mijn mond past.
Ben niet gek op die gerimpelde zoals op de foto Liever een mooie ovale gladde.
Duidelijk nu ???
As `t net kin sa`t it moat, dan moat it mar sa`t it kin.

Herbie

Citaat van: Pjottr op donderdag  7 februari 2013, 13:04:06
Mijne heren Ik zal mij nader verklaren rondom mijn opmerking aangaande het sabbelen. Ik moest er even over nadenken omdat ik zeker wil zijn, dat ik een helder antwoord kan geven.
Ik hou van vruchten. Nee niet de verboden vrucht, die bedoel ik niet. Over pruimen gesproken, een lekkere pruim is zeker niet te versmaden. Niet te groot en het liefst zonder pit van daar verslik ik mij in. Gewoon een die precies in mijn mond past.
Ben niet gek op die gerimpelde zoals op de foto Liever een mooie ovale gladde.
Duidelijk nu ???

iffe gegoogled naar ovale gladde pruimen, kon maar geen mooie foto vinden. :denk: google is niet klaar voor ovale gladde pruimen :floet:
Wanneer mensen banken beroven, gaan ze naar de gevangenis.
Wanneer banken mensen beroven, krijgen ze een bonus.

Pjottr

As `t net kin sa`t it moat, dan moat it mar sa`t it kin.