Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek

#9300
In Valencia of  Jimalajud?............. :denk: :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp:




Oh,.......... U bedoelen Balugo Valencia Bridge..........ja juist daar hebben ze ene nieuwe brug er naast gebouwd?

Na de storm Sendiong...parralell aan de verwoeste brug

bananacreek

In deze tent in Leiden zie je nog nog "echte Nederlanders"..binnenkomen........... uitstervend ras........... :jajaja: :jajaja:

[yt=640,505]HiL6dxQy9fU[/yt]

[yt=640,505]x5nni-YZpuA [/yt]

Kano

Daar waar de regenboog eindigt daar zal ik nooit komen totdat ik daar ooit zal zijn

bananacreek

Citaat van: Kano op zondag  3 februari 2013, 13:25:46
Runaways, vind ik een mooie naam voor expats  :jajaja: :lachen:

Ja, goed gezien........ :applaus: :applaus: :thumb: :thumb:

[yt=640,505]8TLLcvWeiKw [/yt]

bananacreek

#9304
Ok last....... but not least...........three more runaways from the '60 's........ toen we nog hard werkten in de steigerbouw bij een koppelbaas om een pensioen op te bouwen............. :jajaja: :jajaja: :applaus: :applaus:

[yt=640,505]ezJkRDQmL2Y[/yt]

Sodemieter nou maar op Klootzak, je begint weer vervelend te worden.......... :jajaja: :jajaja: :thumb:....... :benweg: :benweg: :benweg: :benweg: :benweg: :hoedjeaf: :hoedjeaf:

vvjoris

Ik blijf trouw aan mijn roots en principes, en pas me aan waar nodig of wenselijk, waar ik het vanuit mijn hart kan doen, en ik verwacht van anderen hetzelfde.

Kano

Precies en zelfs als je dan ver vooruit gaat kijken dan blijken er geen promo's beschikbaar te zijn. :negatief:
Daar waar de regenboog eindigt daar zal ik nooit komen totdat ik daar ooit zal zijn

vvjoris

Ik blijf trouw aan mijn roots en principes, en pas me aan waar nodig of wenselijk, waar ik het vanuit mijn hart kan doen, en ik verwacht van anderen hetzelfde.

Pjottr

Cebu Pacific Belazerd de boel met promo's Bij AirPhil express is dit (nog) niet zo maar hoelang nog
Vlieg nooit meer met CBP
Moet binnenkort naar Davao en gen San maar dat wordt geen CBP
As `t net kin sa`t it moat, dan moat it mar sa`t it kin.

vvjoris

Citaat van: Pjottr op zondag  3 februari 2013, 15:36:05
Cebu Pacific Belazerd de boel met promo's Bij AirPhil express is dit (nog) niet zo maar hoelang nog
Vlieg nooit meer met CBP
Moet binnenkort naar Davao en gen San maar dat wordt geen CBP

Graag meer uitleg...

Airphil Express heeft toch ook zo'n promoties die net niet gelden op de data dat je wil vliegen?

Ik heb met beide al gevlogen, toch weinig verschil?
Ik blijf trouw aan mijn roots en principes, en pas me aan waar nodig of wenselijk, waar ik het vanuit mijn hart kan doen, en ik verwacht van anderen hetzelfde.