Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek

De ladder was bijna bovenaan toen ik er onder liep en ik had geen helm op...zou anders weinig uitmaken dacht ik... :lachen: :lachen:




bananacreek


bananacreek


bananacreek

Na een jaar zijn ze er nog niet uitgekomen.............waar is het geld??......... :weetikniet: :weetikniet:

Wat een stelletje labswansen............. :lachen: :lachen: :negatief: :negatief:


bananacreek


bananacreek


bananacreek


bananacreek

Manfred weer in de problemen



Dit is de man de een stuk land aan je verkoopt en de volgende dag verkoopt hij hetzelfde land aan een ander na het verplaatsten van de betonnen PS paaltjes............ :lachen: :lachen:

Hij had een duitse buurman die is gestorven related to diabetes en die had onder andere een boothuis met boot en een hoop andere rommel waaronder een mast voor een zeiljacht en voordat de boot s'nachts werd "afgevoerd" door andere duitsers die beweerden de "erfgenamen" te zijn haalde hij de dure alunimium zeil-mast uit het boothuis en verstopte deze naast zijn huis en een paar weken geleden verkocht hij deze mast voor 500 dollar aan een buitenlander uit Tambobo en hij vertelde deze man dat de mast inderdaad van hemzelf was.

Een paar dagen geleden kwam een andere duitser terug uit Duitsland en die beweert dat de mast aan hem toebehoorde... :jajaja: :jajaja: :lachen: :lachen:

Nu gaat deze duitser naar de rechtbank enz enz............... :lachen: :lachen:

Morgen maar even de koper waarschuwen die altijd had gedacht dat de mast inderdaad van Manfred was....... :jajaja: :jajaja:   

Hoop dat de andere duitser deze keer doorgaat om naar de rechtbank te gaan en niet weer alleen een blah...blah...blah gaat doen want daar koop je niet veel voor.......



Ketelbinkie

Citaat van: bananacreek op zondag  3 februari 2013, 09:05:53
Na een jaar zijn ze er nog niet uitgekomen.............waar is het geld??......... :weetikniet: :weetikniet:

Wat een stelletje labswansen............. :lachen: :lachen: :negatief: :negatief:



Volgens mij is hetzelfde van toepassing op de Bailey brug in Valencia die een jaar of wat gelden met Shendon de vernieling is ingegaan. Gewoon blijven lachen in de :smiley-philippines: en maar geen smileys toevoegen, anders wordt het verkeerd begrepen  :haha:.

boomerang

Citaat van: Ketelbinkie op zondag  3 februari 2013, 12:00:40
Citaat van: bananacreek op zondag  3 februari 2013, 09:05:53
Na een jaar zijn ze er nog niet uitgekomen.............waar is het geld??......... :weetikniet: :weetikniet:

Wat een stelletje labswansen............. :lachen: :lachen: :negatief: :negatief:



Volgens mij is hetzelfde van toepassing op de Bailey brug in Valencia die een jaar of wat gelden met Shendon de vernieling is ingegaan. Gewoon blijven lachen in de :smiley-philippines: en maar geen smileys toevoegen, anders wordt het verkeerd begrepen  :haha:.


Bedoelde brug, tussen Palinpinon en Valencia, is vrijwel klaar men is aan het afwerken.
"As men de skoalle jierren hawn hat, moat men ris fiks oan’t learen"
"De jeld komt net mei laitsjen"