Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek


bananacreek


bananacreek

Even van bank naar bank geweest.......... :lachen: :lachen:

Vervoer: Plastic zak........... :thumb: :thumb:





Toch maar een time-deposit om de inflatie te ontwijken..........@ 5% per jaar voor 5 jaar en een dag.

Inclusief hospital en overlijdings verzekering maar er zijn een hoop clausules op de achterkant waarbij het niet werkt zoals sporten, duiken enz enz.

Zit je de 5 jaar en een dag uit dan betaalt de bank de premie en als je een pre-termination hebt dan moet je zelf voor dat hele jaar de premie betalen.............


bananacreek


bananacreek


bananacreek


Kano

Creek, prima rente bij de Veteransbank. Nu maar hopen dat de inflatie niet verder oploopt anders heb je na 5 jaar nog niks gewonnen.
Daar waar de regenboog eindigt daar zal ik nooit komen totdat ik daar ooit zal zijn

bananacreek

Ok, na de slang (ome Joop........ :ripba8: :ripba8: :ripba8:) een levende duizendpoot gevonden, maar deze liet zich niet vangen zonder te betalen....... :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp:



Hier een ander en een hele lange een paar jaar geleden @ Lake Balinsasayo......


Digos

LIVE ONCE - LIVE IT

bananacreek

Citaat van: Kano op donderdag 31 januari 2013, 12:38:52
Creek, prima rente bij de Veteransbank. Nu maar hopen dat de inflatie niet verder oploopt anders heb je na 5 jaar nog niks gewonnen.

Inderdaad, maar je moet toch ergens wat risico nemen want op een savings account verlies je nog veel meer en ik heb er flink over gedacht na de LEGACY ellende tot ik dit tegen kwam:

http://en.wikipedia.org/wiki/Philippine_Veterans_Bank