Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

Cosyns Guy

Citaat van: Pjottr op dinsdag 29 januari 2013, 14:43:33
Citaat van: Cosyns Guy op dinsdag 29 januari 2013, 14:15:48
Citaat van: bananacreek op dinsdag 29 januari 2013, 12:19:39
Flinke regenbui nu.........  met windstoten en wat natte sneeuw......... :jajaja: :jajaja:


Natte sneeuw...?????? In de  :smiley-philippines:

Die vraag is toch zeker niet serieus bedoeld of...........???

Echt serieus nee...maar als er al sneeuw valt in de Sahara verschiet een mens in niks meer.

Rich

Citaat van: Cosyns Guy op dinsdag 29 januari 2013, 19:36:30


Echt serieus nee...maar als er al sneeuw valt in de Sahara verschiet een mens in niks meer.

Idd, vorig jaar in januari nog  :jajaja:

[yt=640,505]/ZRszaaaIe6s[/yt]
Rich de Nederbelg.

bananacreek

Het is hier nu 23 graden Celcius in huis op de bovenverdieping (18.47 uur) en mijn tenen lopen blauw aan........ :negatief: :negatief:

Hele dag zachte regen.............. :jajaja:



Als Kleine Klootzak had ik ook graag altijd weerman in De Bilt willen worden als ik groot zou worden............. :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp: :denk:

Ben nog steeds aan het opgroeien............ :thumb: :thumb: :happy:

bananacreek


bananacreek


bananacreek


bananacreek


bananacreek


Pjottr

Citaat van: boomerang op dinsdag 29 januari 2013, 15:04:40
Citaat van: Pjottr op dinsdag 29 januari 2013, 14:44:46
Citaat van: boomerang op dinsdag 29 januari 2013, 14:38:36
Citaat van: Cosyns Guy op dinsdag 29 januari 2013, 14:15:48
Citaat van: bananacreek op dinsdag 29 januari 2013, 12:19:39
Flinke regenbui nu.........  met windstoten en wat natte sneeuw......... :jajaja: :jajaja:

Natte sneeuw...?????? In de  :smiley-philippines:

Ja inderdaad natte sneeuw en na voldoende 'medicijnen' inname lopen er zelfs roze olifantjes over het bankstel.

Bij mij zijn het beerenburgertjes en hema worsten.Probeerde er net een te pakken maar ze zijn me net te vlot af

@Pjottr.Je kan maar beter jouw reis naar :nederlandsevlag: nog wat uitstellen want ik lees net het volgende verontrustende bericht:

Tot nader bericht heeft de gemeente Dantumadiel per direct de Ferlinge Stasjonsstrjitte in De Westereen afgesloten voor het gemotoriseerd verkeer wegens opdooi.

de Ferlinge Stasjonsstrjitte in De Westereen afgesloten?? Fierjeppen miskien??
der is gjin bettere manier om dy oer te stekken  mei in  polsstôk.
FRYSLAN BOPPE!
As `t net kin sa`t it moat, dan moat it mar sa`t it kin.

Digos


Nou ik zet het maar in het topic van Creek.....de helmenwet is hier al dikwijls besproken.

Sturen we 2 jaar terug via BB box 2 helmen op aangekocht in  :belgiesmiley: kostprijs rond de 100â,¬/stuk omdat ik de helmen maar niks vond in de  :smiley-philippines:




Nu vragen we aan de schoonbroer om onze helmen al te laten voorzien van een sticker....gaat blijkbaar niet. Ze vragen een copie van het rijbewijs.

Men internationaal rijbewijs had ik terug meegenomen naar  :belgiesmiley: om te laten verlengen en ga nu een scan doorsturen, maar so what maakt toch niks uit.

Wat gaan ze vragen bij de keuring van de tweede helm?  :ikkeniebegrijp: en op de sticker staat toch geen naam?

Heb men schoonbroer al wijs gemaakt dat hij de helmen laat voorzien met sticker met zijn rijbewijs.

Zie ik het nu verkeerd of moeilijk?  :ikkeniebegrijp:

LIVE ONCE - LIVE IT