Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

boomerang

Citaat van: Pjottr op dinsdag 29 januari 2013, 13:27:56
Citaat van: boomerang op maandag 28 januari 2013, 14:37:25
Citaat van: Pjottr op maandag 28 januari 2013, 14:29:19
Ja wel maar die kan ik hier helaas niet vinden dus doe ik het met wat we hier hebben. Binnenkort naar Ned misschien een flesje mee terug nemen naar hier.
Gr

Breng dan in dat geval twee kruikjes, deze zijn in de bagage ook minder breekbaar en als je dan toch aan het meenemen ben denk dan ook eens aan die heerlijke sappige Hemaworsten, Fryske droeche woarst, enz..
Dat gaat zeker gebeuren.


:thumb:
"As men de skoalle jierren hawn hat, moat men ris fiks oan’t learen"
"De jeld komt net mei laitsjen"

Cosyns Guy


boomerang

Citaat van: Cosyns Guy op dinsdag 29 januari 2013, 14:15:48
Citaat van: bananacreek op dinsdag 29 januari 2013, 12:19:39
Flinke regenbui nu.........  met windstoten en wat natte sneeuw......... :jajaja: :jajaja:


Natte sneeuw...?????? In de  :smiley-philippines:

Ja inderdaad natte sneeuw en na voldoende 'medicijnen' inname lopen er zelfs roze olifantjes over het bankstel.
"As men de skoalle jierren hawn hat, moat men ris fiks oan’t learen"
"De jeld komt net mei laitsjen"

Pjottr

Citaat van: Cosyns Guy op dinsdag 29 januari 2013, 14:15:48
Citaat van: bananacreek op dinsdag 29 januari 2013, 12:19:39
Flinke regenbui nu.........  met windstoten en wat natte sneeuw......... :jajaja: :jajaja:


Natte sneeuw...?????? In de  :smiley-philippines:

Die vraag is toch zeker niet serieus bedoeld of...........???
As `t net kin sa`t it moat, dan moat it mar sa`t it kin.

Pjottr

Citaat van: boomerang op dinsdag 29 januari 2013, 14:38:36
Citaat van: Cosyns Guy op dinsdag 29 januari 2013, 14:15:48
Citaat van: bananacreek op dinsdag 29 januari 2013, 12:19:39
Flinke regenbui nu.........  met windstoten en wat natte sneeuw......... :jajaja: :jajaja:

Natte sneeuw...?????? In de  :smiley-philippines:

Ja inderdaad natte sneeuw en na voldoende 'medicijnen' inname lopen er zelfs roze olifantjes over het bankstel.

Bij mij zijn het beerenburgertjes en hema worsten.Probeerde er net een te pakken maar ze zijn me net te vlot af
As `t net kin sa`t it moat, dan moat it mar sa`t it kin.

bananacreek

Net een twee uren BROWN-OUT achtewr de rug............... :negatief: :negatief:

Hier zit ik links onder met de zwarte helm op......(in geval van grote hagelstenen........... :jajaja: :jajaja:)



In de bijna 37 jaar hier verbannen te zijn (Mezdag kliniek zat toen vol) is er op dit gebied echt niet veel verbeterd tenzij het feit dat er in de jaren '80-'90 vaak 6 brown-outs per dag waren en nu dus minder maar nu duren ze langer want is zijn s'avonds maar twee Noreco teams onderweg voor repair.......


vvjoris

Citaat van: bananacreek op dinsdag 29 januari 2013, 11:56:54
Citaat van: Pjottr op maandag 28 januari 2013, 14:29:19
Ja wel maar die kan ik hier helaas niet vinden dus doe ik het met wat we hier hebben. Binnenkort naar Ned misschien een flesje mee terug nemen naar hier.
Gr



Ik zal zien of ik het kan vinden in BE, dan breng ik er wat mee ...

Van Hollandse spirits ken ik eigenlijk enkel Bols & Bokma, en Coebergh (Ijs) ...
Ik blijf trouw aan mijn roots en principes, en pas me aan waar nodig of wenselijk, waar ik het vanuit mijn hart kan doen, en ik verwacht van anderen hetzelfde.

bananacreek

Citaat van: boomerang op dinsdag 29 januari 2013, 14:38:36
Citaat van: Cosyns Guy op dinsdag 29 januari 2013, 14:15:48
Citaat van: bananacreek op dinsdag 29 januari 2013, 12:19:39
Flinke regenbui nu.........  met windstoten en wat natte sneeuw......... :jajaja: :jajaja:


Natte sneeuw...?????? In de  :smiley-philippines:

Ja inderdaad natte sneeuw en na voldoende 'medicijnen' inname lopen er zelfs roze olifantjes over het bankstel.


Inderdaad en met zwarte laarsjes aan................. :lachen: :lachen: :thumb: :thumb:



boomerang

Citaat van: Pjottr op dinsdag 29 januari 2013, 14:44:46
Citaat van: boomerang op dinsdag 29 januari 2013, 14:38:36
Citaat van: Cosyns Guy op dinsdag 29 januari 2013, 14:15:48
Citaat van: bananacreek op dinsdag 29 januari 2013, 12:19:39
Flinke regenbui nu.........  met windstoten en wat natte sneeuw......... :jajaja: :jajaja:

Natte sneeuw...?????? In de  :smiley-philippines:

Ja inderdaad natte sneeuw en na voldoende 'medicijnen' inname lopen er zelfs roze olifantjes over het bankstel.

Bij mij zijn het beerenburgertjes en hema worsten.Probeerde er net een te pakken maar ze zijn me net te vlot af

@Pjottr.Je kan maar beter jouw reis naar :nederlandsevlag: nog wat uitstellen want ik lees net het volgende verontrustende bericht:

Tot nader bericht heeft de gemeente Dantumadiel per direct de Ferlinge Stasjonsstrjitte in De Westereen afgesloten voor het gemotoriseerd verkeer wegens opdooi.

"As men de skoalle jierren hawn hat, moat men ris fiks oan’t learen"
"De jeld komt net mei laitsjen"

rony

""Hier zit ik links onder met de zwarte helm op......(in geval van grote hagelstenen...........  )""
:lachen: :lachen: :lachen: Den onzichtbare andre ... ah nee Klootzak

The only one who can judge me is the Big Boss ( god dus )
the rest i do not care