Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek


bananacreek


bananacreek


bananacreek


bananacreek

Flinke regenbui nu.........  met windstoten en wat natte sneeuw......... :jajaja: :jajaja:


Ketelbinkie

Citaat van: Kano op dinsdag 29 januari 2013, 10:35:21
Dit geldt toch niet als je een ACR-I card hebt want daarover schrijft het Bureau of Immigration:
The ACR I-Card likewise serves as the Emigration Clearance Certificate (ECC), Re-entry Permit (RP) and Special Return Certificate (SRC) of the holder upon payment of the required fees.

Zie: http://immigration.gov.ph/index.php?option=com_content&task=view&id=107&Itemid=61

Ja, misschien voor een resident of andere  non resident visumhouders, maar niet als je op een toeristen visum verblijft.

boomerang

Citaat van: bananacreek op dinsdag 29 januari 2013, 12:19:39
Flinke regenbui nu.........  met windstoten en wat natte sneeuw......... :jajaja: :jajaja:



Hier een medicijn tegen de invloeden van dat slechte weer.......



Of als Duits alternatief.......

"As men de skoalle jierren hawn hat, moat men ris fiks oan’t learen"
"De jeld komt net mei laitsjen"

Pjottr

Citaat van: vvjoris op maandag 28 januari 2013, 14:43:17
Citaat van: Pjottr op maandag 28 januari 2013, 14:29:19
Ja wel maar die kan ik hier helaas niet vinden dus doe ik het met wat we hier hebben. Binnenkort naar Ned misschien een flesje mee terug nemen naar hier.
Gr

Mijn eerste export-product moet dus Hollandse jenever worden?

Ik vraag me af of de accijnzen in zo'n geval dan de  :belgiesmiley :of  :nederlandsevlag: overheid kunnen gerecupereerd worden... da's zowat 50 % van de prijs ...

Amen Amen en Amen Maar de Beerenburger mag ook
Laat maar komen die handel
As `t net kin sa`t it moat, dan moat it mar sa`t it kin.

Pjottr

Citaat van: Cosyns Guy op maandag 28 januari 2013, 19:44:12
Citaat van: Rich op maandag 28 januari 2013, 17:09:09
hethet
Citaat van: Cosyns Guy op maandag 28 januari 2013, 15:45:16
Citaat van: Ketelbinkie op maandag 28 januari 2013, 14:54:01
Citaat van: Deep Throat op maandag 28 januari 2013, 14:50:43
Citaat van: Pjottr op maandag 28 januari 2013, 10:15:28
Ik zie in mijn verhaal twee slordige taalvouten staan Goed bedoel(t) moet natuurlijk met een D
Komt waarschijnlijk door die borreltjes bij dat tv programma zie Boomerang
Helaas mis ik mijn korenwijntje en of harteveld en de Tv programma's hier zijn zodanig dat ik zelf de filipijnse troep drink. Vandaar de fouten Waarvan akte
Nu je toch bezig bent: Hartevelt is met een T.  :kusxe8:
Doe ik er nog een schepje bovenop: wat te denken van taalvouten :lachen: :lachen:. Zo blijft iedereen lekker bezig met iedereen :lachen:.
En niet te vergeten  het punt na het einde van elke zin.    :biggrinn:  :biggrinn:  :lachen:


DE punt  :haha:
http://www.vandale.nl/opzoeken?pattern=punt&lang=nn

http://www.woorden-boek.nl/index.php?woord=punt
Volgens de van Daele is het gebruik van het voor het woord punt ook goed.  :biggrinn:

Ok ok  nou begrijp ik ut.
Goed in het vervolg dus de puntjes op de I en geen fouten meer en stam + t gebruiken.
Maar goed nu eerst een lekkere snevel. Daar ben ik na al deze kritieken wel aan toe.
Cheers
As `t net kin sa`t it moat, dan moat it mar sa`t it kin.

Pjottr

Citaat van: boomerang op maandag 28 januari 2013, 14:37:25
Citaat van: Pjottr op maandag 28 januari 2013, 14:29:19
Ja wel maar die kan ik hier helaas niet vinden dus doe ik het met wat we hier hebben. Binnenkort naar Ned misschien een flesje mee terug nemen naar hier.
Gr

Breng dan in dat geval twee kruikjes, deze zijn in de bagage ook minder breekbaar en als je dan toch aan het meenemen ben denk dan ook eens aan die heerlijke sappige Hemaworsten, Fryske droeche woarst, enz..
Dat gaat zeker gebeuren.
As `t net kin sa`t it moat, dan moat it mar sa`t it kin.