Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

vvjoris

Citaat van: bananacreek op vrijdag 25 januari 2013, 12:26:19
Bijna een jaar en nog niet verkocht......... :lachen: :lachen:

Ik zou het graag willen kopen als het technish volledig in orde zou zijn.............. :weetikniet: :weetikniet:



Interessant voor u, want als je zo'n stoot-bar op die mini zet kun je loslopende honden makkelijk overrijden....  :lachen:
Ik blijf trouw aan mijn roots en principes, en pas me aan waar nodig of wenselijk, waar ik het vanuit mijn hart kan doen, en ik verwacht van anderen hetzelfde.

Ketelbinkie

Citaat van: bananacreek op vrijdag 25 januari 2013, 12:26:19
Bijna een jaar en nog niet verkocht......... :lachen: :lachen:

Ik zou het graag willen kopen als het technish volledig in orde zou zijn.............. :weetikniet: :weetikniet:



Ben geen echte kenner vandaar de vraag; is het een Austin7 of een Morris Mini? Ziet er op de foto nog prima uit! Welk jaartal? Gewoon ff ANWB laten keuren.......... :lachen: :lachen:.

bananacreek

Citaat van: Ketelbinkie op zaterdag 26 januari 2013, 09:32:58
Citaat van: bananacreek op vrijdag 25 januari 2013, 12:26:19
Bijna een jaar en nog niet verkocht......... :lachen: :lachen:

Ik zou het graag willen kopen als het technish volledig in orde zou zijn.............. :weetikniet: :weetikniet:



Ben geen echte kenner vandaar de vraag; is het een Austin7 of een Morris Mini? Ziet er op de foto nog prima uit! Welk jaartal? Gewoon ff ANWB laten keuren.......... :lachen: :lachen:.

Zelfde embleem als de Austin Cooper...(zo te zien)..... :weetikniet:





bananacreek

Dit is niet al teveel........... :negatief: :negatief:



Een paar jaren geleden kon je ook (dure) aardbeien in Lee Plaza per doosje kopen, mar nu zie je dat ook niet meer en die kwamen uit de bergen in Valencia......

bananacreek


bananacreek


bananacreek


bananacreek


bananacreek

#9168
                                                                  OBITUARY

                     Met diep leed kondigen wij hierbij het overlijden aan van onze geliefde OME JOOP


                                                        :ripba8: :ripba8: :ripba8: :ripba8: :ripba8:


Doodsoorzaak: Waarschijnlijk hersenbloeding na uitputting........... :negatief: :negatief: :negatief:


Ome Joop vlak voor zijn overlijden............... :atyourservice: :atyourservice:



Interment wordt op een later tijdstip bepaald, uw donaties voor een grafsteen worden uiterst gerespekteerd..... :hoedjeaf: :hoedjeaf:

Dit is een ZWARTE dag voor alle slangenbezweerders.......... :jajaja: :jajaja:


Alle forumleden worden verzocht om drie minuten stilte aan te nemen en daarbij naar het volgende te luisteren:

Alle leden worden verzocht om (recht) op te staan en hun hand op hun hart te houden........ :atyourservice: :atyourservice:

[yt=640,505]oki_kXexOr0[/yt]



bananacreek