Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek

Vervolg BROODJE SLANG?............ :jajaja: :applaus:

In het verleden toen de muur er nog niet was vond ik af en toe wel eens een klein slangetje en dat waren zeer snelle jongens die ook konden "springen" en waren meestal groen

Misschien de RED TAILED RAT SNAKE?..... :weetikniet: :weetikniet:



Maar dat gebeurde dan ook niet al teveel.

Kijk ze zitten wel in de buurt hier, (paar honderd meter verderop is een creek) (nee niet de Bananacreek...) maar ze verstoppen zich overdag en komen er pas in het donker uit (normaal gesproken)............ :jajaja:

yepyep


bananacreek

Citaat van: yepyep op donderdag 24 januari 2013, 15:01:23
Citaat van: bananacreek op donderdag 24 januari 2013, 14:50:38
Pindakaas....OUT OF STOCK............ :negatief: :negatief: :negatief:

Dan maar een broodje Tomatoketjup............. :thumb: :thumb:



Lekker?  :happy2:

Zeker weten met Del Monte Pineapple tidbits............... :thumb: :thumb: :happy: :happy:


yepyep


Pjottr

Citaat van: bananacreek op donderdag 24 januari 2013, 15:01:01
Vervolg BROODJE SLANG?............ :jajaja: :applaus:

In het verleden toen de muur er nog niet was vond ik af en toe wel eens een klein slangetje en dat waren zeer snelle jongens die ook konden "springen" en waren meestal groen

Misschien de RED TAILED RAT SNAKE?..... :weetikniet: :weetikniet:



Maar dat gebeurde dan ook niet al teveel.

Kijk ze zitten wel in de buurt hier, (paar honderd meter verderop is een creek) (nee niet de Bananacreek...) maar ze verstoppen zich overdag en komen er pas in het donker uit (normaal gesproken)............ :jajaja:

Groene gifslang???
As `t net kin sa`t it moat, dan moat it mar sa`t it kin.

bananacreek

Ik riep de grasknippers en ik dacht: "Zo spijtig voor die slang met een zeer mooie DIGITALE CAMOUFLAGE COLOUR"

Ik riep de mannen en dacht: "Nu moet ik naar de stad om wat eten voor die slang te kopen, want misschien zit die daar al een paar dagen vast?....." :weetikniet: :weetikniet:
Ik begon met de slang te spreken, maar geen antwoord...........waarschijnlijk teveel uitgeput door proberen uit het net te komen........... :jajaja: :jajaja: :denk: :denk:

Ik moet nu eten kopen want ik zou de slang willen houden als SECURITY GUARD tegen de katen van de tering appartementen.... :jajaja: :jajaja: :happy: :happy: :happy: :thumb: :thumb: :thumb:

Heeft al een camouflage uniform en heeft alleen een helm nodig......... :jajaja: :jajaja: :happy: :happy: :happy:



Ok, wat voor eten?.............. :denk: :denk:

Dit?......met tomato ketjup?......... :happy: :happy: :weetikniet: :weetikniet:


Beter iets levend zoals dit?...... :happy: :happy:
Buy one take one................ :thumb: :thumb: :happy: :happy:



Wordt vervolgd............ :jajaja: :jajaja:

Pjottr

@ Creek bood de slang geen lekker appeltje van die boom aan ?
As `t net kin sa`t it moat, dan moat it mar sa`t it kin.

bananacreek

Als de  :smiley-philippines: zoiets vangen dan vermoorden ze de slagen meestal erwijl een verzamelaar daar geld voor wil betalen en dat zijn meestal de buitenlanders............ :jajaja: :jajaja: :thumb:

Zo de grasknipper zei dat hij een Fin kende en die zocht naar een Python in de bergen van Zamboanguita vorige week maar kon er toen geen krijgen.

ik zei: "Ok, ik heb geen timmerman nu die een serre kan maken voor het beest dus gaan we zaken doen en verkoop ik het beest voor een uitverkoop prijs van P400............ :thumb: :thumb: :thumb:

Maar we moesten eerst het beest uit zijn/haar benarde positie bevrijden dus de kop aftapen en de lengete meten... :thumb: :thumb:

Waarom de kop aftapen?
Een Python gebruikt zijn bek om de prooi vast te houden terwijl hij zijn lichaam om de prooi rolt om deze prooi daarbij te laten stikken............. :thumb: :thumb: :happy: :happy:

van internet:

bananacreek

Citaat van: Pjottr op donderdag 24 januari 2013, 15:18:26
@ Creek bood de slang geen lekker appeltje van die boom aan ?

Hij zei: (mompelde)...Ok Klootzak bevrijd me en je krijgt dit:.............. :happy: :happy:



Ik zei: " That's a deal"............ :thumb: :thumb: :happy: :happy:

Dus ik ging gereedschap zoals tape en schaar en tang in de garage halen en we begonnen koortsachting te werken.... :jajaja: :jajaja: :thumb: :thumb:

Ik had de slang al Ome Joop genaamd en ik zei: " Ok, uncle Joe.....close your eyes...we are going to tape you off for your own safety, so take a deep breath...........uno, dos, tres, now................ :congratualtionsis0: :congratualtionsis0:




bananacreek

Kijk eens wat een prachtige digitale camouflage kleur............. :happy: :happy: :happy: :thumb: :thumb: