Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek

Maar erg duur voor een lampje van 20 watts

Leuk in de bergen als je het kan betalen, maar dan moet je er ook nog een accu bij hebben neem ik aan........




Kano

Heb het niet gevolgd maar Andre van Duin schijnt nog te leven, want ik zie dat hij in 2013 nog meespeelt  http://www.imdb.com/name/nm0241105/
Daar waar de regenboog eindigt daar zal ik nooit komen totdat ik daar ooit zal zijn

bananacreek

Citaat van: bananacreek op woensdag 23 januari 2013, 14:54:52
Maar erg duur voor een lampje van 20 watts

Leuk in de bergen als je het kan betalen, maar dan moet je er ook nog een accu bij hebben neem ik aan........





Nu zie ik het en er zit een inverter bij.....toch nog duur want 20W is niet al teveel..............

antzan

Ja ,hij leeft nog  en treedt nog op , en op TV zijn nog steeds herhalingen
te zien .
Voor mij , in 1965 toen ik 23/24 jaar was [nu 70] zag ik hem 17/18 jr. optreden in Amsterdam , waar ik toen werkte .Hij ,nog jong , rood haar ,
kwam op , met een bandrecorder , en hij trok er gekke bekken bij .
Niemand kon toen vermoeden dat hij een beroemdheid zou worden !
Kijk nog steeds als hij op TV komt .
antzan
Foodmaster


bananacreek

Citaat van: bananacreek op woensdag 23 januari 2013, 14:58:04
Citaat van: bananacreek op woensdag 23 januari 2013, 14:54:52
Maar erg duur voor een lampje van 20 watts

Leuk in de bergen als je het kan betalen, maar dan moet je er ook nog een accu bij hebben neem ik aan........





Nu zie ik het en er zit een inverter bij.....toch nog duur want 20W is niet al teveel..............

Nu zie ik pas wat erin zit...en natuurlijk is dat handig als je ergens met de truck in de bergen staat.natuurlijk is het duur, maar als hobby?...zeer leuk........ :thumb: :thumb: :happy:



Daar kan je natuurlijk ook een 17-21plates battery voor gebruiken...hangt er maar vanaf wat je nodig hebt... :jajaja: :thumb:

bananacreek

Citaat van: antzan op woensdag 23 januari 2013, 20:57:34
Ja ,hij leeft nog  en treedt nog op , en op TV zijn nog steeds herhalingen
te zien .
Voor mij , in 1965 toen ik 23/24 jaar was [nu 70] zag ik hem 17/18 jr. optreden in Amsterdam , waar ik toen werkte .Hij ,nog jong , rood haar ,
kwam op , met een bandrecorder , en hij trok er gekke bekken bij .
Niemand kon toen vermoeden dat hij een beroemdheid zou worden !
Kijk nog steeds als hij op TV komt .
antzan

Maar hoorde ik niet een aantal jaren geleden dat hij in Frankrijk woonde?..... :weetikniet:

[yt=640,505]W09jANat1js[/yt]

bananacreek


bananacreek


bananacreek