Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

Pjottr

Citaat van: Herbie op dinsdag 22 januari 2013, 14:31:50
Citaat van: bananacreek op dinsdag 22 januari 2013, 14:26:50
Denk toch maar dat ik van nu af aan s'avonds met een helm op ga rijden........ :denk: :denk:




Het verstand komt toch nog na de jaren :jajaja:

Dat begrijp ik nie Er is toch een Helm Wet? en er wordt toch stringent corrupt en minder corrupt en helemaal niet corrupt gecontroleerd in Dumaguete?
Althans zo heb ik dat begrepen
In Dumaguete geldt die wet zeker niet voor de avond en nachtelijke uren????
As `t net kin sa`t it moat, dan moat it mar sa`t it kin.

bananacreek

Citaat van: Pjottr op woensdag 23 januari 2013, 05:56:05
Citaat van: Herbie op dinsdag 22 januari 2013, 14:31:50
Citaat van: bananacreek op dinsdag 22 januari 2013, 14:26:50
Denk toch maar dat ik van nu af aan s'avonds met een helm op ga rijden........ :denk: :denk:




Het verstand komt toch nog na de jaren :jajaja:

Dat begrijp ik nie Er is toch een Helm Wet? en er wordt toch stringent corrupt en minder corrupt en helemaal niet corrupt gecontroleerd in Dumaguete?
Althans zo heb ik dat begrepen
In Dumaguete geldt die wet zeker niet voor de avond en nachtelijke uren????


Ook overdag niet want het is nog steeds 50/50 wel/geen helm............ :jajaja: :jajaja:

Of men geeft de mensen tijd om helmen te kopen (je hebt er hier toch wel een 300 duizend nodig )...omdat men bang is dat er een burgeroorlog uit breekt en men overloopt naar de Chinezen..... :jajaja: :jajaja: :lachen:

Ik heb nog geen enkel checkpoint gezien hier........en als de pijnen weg zijn...nog een dag of drie dan ga ik weer op de motor......MAAR S'AVONDS NEEM IK DE HELM.............

iK DENK DAT ONZE LIEVE HEER MIJ NU EEN TEKEN HEEFT GEGEVEN en heeft gezegd...genoeg is genoeg.... :jajaja: :jajaja:... :weetikniet: :weetikniet:

Al moet ik het ding op mijn kop houden tijdens mijn werk in de disco......... :thumb: :thumb: :thumb: :happy: :happy:
Toch proberen.........LADIES & GENTLEMEN...DJ..KLOOTHELM HIMSELF.................... :applaus: :applaus: :applaus: :applaus:

[yt=640,505]-3RIAjgvaHM [/yt]

bananacreek


bananacreek

@ THE DENTIST.................... :jajaja: :jajaja:

Ok...upper G5...G6 and G7.......underscored with flying loops...

Lower section H4 to H17 scabies........... :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp:



Gloves please................ :thankyoufw5:

Jigsaw please.............. :thankyoufw5:

Lights lower.............I said lower, not Higher Buang................. :crazy: :crazy:

bananacreek


Kano

Creek, met een helm op in de disco hehehe. Misschien zoiets
  :lachen:

Daar waar de regenboog eindigt daar zal ik nooit komen totdat ik daar ooit zal zijn

bananacreek

Ik moet het allemaal nog zien, maar ze zijn toch niet bang omdat Obama misschien heeft gezegd: " Don't worry we own you one because of the reef we F...cked up last week"............ :lachen: :lachen:



Ik hoop dat mijn verwondingen zijn opgedroogd als ik gemobilseerd ga worden.......... :jajaja: :thumb:

Deze foto zou thuishoren op HEUKELENDE ONDERWERPEN?


Op weg naar Palawan............. :atyourservice: :atyourservice:

bananacreek

Citaat van: Kano op woensdag 23 januari 2013, 14:41:27
Creek, met een helm op in de disco hehehe. Misschien zoiets
  :lachen:



Juist, Ome Willem............... :thumb: :thumb: :happy: :happy:

Leeft hij nog?

Ik heb hem altijd goed gevonden, dit forum brengt toch weer een hoop herinneringen op...... :thumb: :thumb: :happy: :happy:

[yt=640,505]JemYkSRaKx8 [/yt]

bananacreek

Real live drama.............. :jajaja: :jajaja:

En alle buitenlanders krijgen weer de schuld............ :lachen: :lachen:


bananacreek

Deze Klootfiets zat te knikkebollen en viel in slaap tijdens het rijden en botste bijna tegen een truck en ik zat achter hem..........weer wat Marrokaans beoefend............ :thumb: :thumb: :happy: :happy: