Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

Herbie

Citaat van: bananacreek op dinsdag 22 januari 2013, 14:26:50
Denk toch maar dat ik van nu af aan s'avonds met een helm op ga rijden........ :denk: :denk:



Het verstand komt toch nog na de jaren :jajaja:
Wanneer mensen banken beroven, gaan ze naar de gevangenis.
Wanneer banken mensen beroven, krijgen ze een bonus.

Kano

Ook hier op Bohol. Een vrouw in een pick-up raakt  slaperig en rijdt een man op een motorfiets aan, die ter plekke overlijdt. Schade onderling geregeld en geen aangifte. . P 70000 voor de familie + begrafeniskosten. Dus in totaal zo'n  P 100.000. Dat is dan nog goedkoop omdat de familie van het slachtoffer erg arm is.
Daar waar de regenboog eindigt daar zal ik nooit komen totdat ik daar ooit zal zijn

bananacreek

Citaat van: Kano op dinsdag 22 januari 2013, 15:14:09
Ook hier op Bohol. Een vrouw in een pick-up raakt  slaperig en rijdt een man op een motorfiets aan, die ter plekke overlijdt. Schade onderling geregeld en geen aangifte. . P 70000 voor de familie + begrafeniskosten. Dus in totaal zo'n  P 100.000. Dat is dan nog goedkoop omdat de familie van het slachtoffer erg arm is.

Dat is in de uitverkoop..................... :jajaja: :jajaja: :thumb: :happy:

Ek ken hier buitenlanders die miljoenen pesos hebben moeten betalen voor zulke gevalletjes......... :jajaja: :jajaja:


bananacreek


bananacreek

Vandaag dinsdag en ze komen pas donderdag het gras maaien (P600 voor 700 vierkante meters) dus dt gaat ook weer uitgesteld worden?................. :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp:



Ik zie de dag nog komen dat deze Klootzak de hele rotzooi zelf met een schaar zal moeten knippen............ :ikkeniebegrijp: :negatief: :negatief:



Dan maar weer zelfmoord proberen te plegen?

Dienstweigeraar?............. :thumb: :thumb: :jajaja: :jajaja:....... :ripba8: :ripba8: :ripba8:

Kano

Daar waar de regenboog eindigt daar zal ik nooit komen totdat ik daar ooit zal zijn

bananacreek

Citaat van: Kano op dinsdag 22 januari 2013, 15:54:47
Gewoon grind of beton erop. Nooit meer maaien. :crazy:

Ja, had ik zeker aan gedacht maar WIE GAAT DAT BETALEN?.......


Kano

JIJ  Dat gras maaien kost toch ook elke keer geld? Of neem een geit, of laat je huishoudsters het knippen met een nagelschaartje  :lachen:
Daar waar de regenboog eindigt daar zal ik nooit komen totdat ik daar ooit zal zijn

Herbie

Citaat van: Kano op dinsdag 22 januari 2013, 16:13:47
JIJ  Dat gras maaien kost toch ook elke keer geld? Of neem een geit, of laat je huishoudsters het knippen met een nagelschaartje  :lachen:

:applaus: :applaus: :applaus: :applaus: :applaus:
Wanneer mensen banken beroven, gaan ze naar de gevangenis.
Wanneer banken mensen beroven, krijgen ze een bonus.

Ketelbinkie

Citaat van: bananacreek op dinsdag 22 januari 2013, 13:50:28
Een goede AOW'er knipt zijn eigen nagels onder het genot van een koud frisdrankeje........ :thumb: :thumb:



Dan vermoed ik dat de knipbeurt werd uitgevoerd bij thuiskomst in de nacht na vooraf een niet nader te noemen aantal koude drankjes te hebben geconsumeerd die ongetwijfeld fris smaken maar dan houdt iedere gelijkenis met non alcoholic natuurlijk op :lachen: :lachen: :lachen:.